Proszę Pana czy Panie Marku ?
Zarówno zwrot Proszę Pana jak i zwrot z użyciem imienia klienta jest notorycznie nadużywany podczas rozmów z klientami. Jak słyszę w rozmowie ze sprzedawcą co 20 sekund Proszę Pani lub zdanie skierowane do mnie zawiera co najmniej 3 zwroty Proszę Pani, to zaczynam się zastanawiać co jest sednem danego zdania lub pytania. Jeżeli zaczynasz zdanie lub pytanie od Proszę Pana,
Pytanie, które odmieni Twoją sprzedaż
Jak jadę z PH na spotkania to zawsze zadaję im pytanie: Jaki jest Twój cel tego spotkania? Jeżeli jedziemy po raz pierwszy razem na spotkanie, to po zadaniu tego pytania najczęściej widzę w ich oczach dwa znaki zapytania ? ? A w ich głowach pewnie pojawia się pytanie – Ale o co jej chodzi???? Po chwili namysłu pada odpowiedź: jadę
10 nawyków, które gwarantują osiąganie ponadprzeciętnych efektów w sprzedaży i biznesie
Bądź punktualny Punktualność, to nawyk, który buduje Twoją wiarygodność, Twój wizerunek profesjonalisty, Twoją sprzedaż. Często osoby, które mają problem z punktualnym dotarciem na spotkanie, tłumaczą się korkami, złą pogodą, problemami z parkowaniem, itp. Z drugiej strony te same osoby zawsze są punktualne jeżeli mają gdzieś lecieć samolotem lub jechać pociągiem. Jeżeli należysz do osób, które zawsze są punktualne – GRATULUJĘ.
Dobry dzień w sprzedaży
Jak sprawić, abyś miał dobry, udany dzień w sprzedaży. Abyś kładąc się wieczorem spać wiedział, czuł, widział, że mijający dzień był wart, aby go przeżyć. Dał radość, szczęście, satysfakcję. * Wstań najpóźniej o 6.00 * Pomódl się, pomedytuj lub po prostu pomyśl co dobrego zrobisz w tym dniu * Zjedz smaczne i zdrowe śniadanie * Przeczytaj co najmniej 15
Słów kilka o wręczaniu wizytówki – część druga
2 podstawowe zasady wręczania wizytówki na spotkaniu Tak jak obiecałam w ostatnim artykule, dzisiaj część druga podstawowych informacji o wręczaniu wizytówki podczas spotkania sprzedażowego. Są 2 podstawowe zasady: Jeżeli klient zaraz na początku spotkania, lub w jego trakcie, wręczy Ci swoją wizytówkę, Ty od razu ODWDZIĘCZASZ mu się swoją wizytówką. Jego wizytówkę z uwagą czytasz, możesz coś istotnego czy też ciekawego na
Słów kilka o wręczaniu wizytówki – część pierwsza
Witam Cię Efektywny Przedstawicielu Handlowy Skąd wiem, że nim jesteś ? Otóż, jeżeli czytasz moje artykuły, kupiłeś moją książkę i wprowadzasz w życie informacje w nich zawarte, wówczas na 100% jesteś Efektywnym Przedstawicielem Handlowym. Być może przyszłym, być może dopiero kwalifikowanym, jednak z pewnością nim jesteś To teraz do rzeczy, a właściwie do wizytówek. Widok, który często widzę
Jak znaleźć czas na czytanie książek?
Dzisiaj będzie krótko i na temat…..czytania książek Rozpoczynając cykl szkoleń w firmie, zawsze daję listę książek, które rekomenduję Przedstawicielom Handlowym. Zachęcam ich, aby wybrali jeden tytuł i przeczytali w danym miesiącu. Ku mojemu smutkowi, najczęściej zaczynają się narzekania i tłumaczenia dlaczego będzie to raczej niewykonalne. Jeden nie ma czasu na czytanie, drugi bardzo rzadko czyta, trzeci uważa, że skoro
Zatrudnię Przedstawiciela Handlowego czyli na co warto zwrócić uwagę starając się o to stanowisko
Przez ostatnie kilka miesięcy prowadzę rekrutacje na stanowisko Przedstawiciela Handlowego. Po raz kolejny przekonuję się, że pracy dla ludzi chcących pracować jako Przedstawiciel Handlowy jest bardzo dużo. Pracodawcy są gotowi wiele zapłacić za to aby zatrudnić a później wyszkolić nowego kandydata. Przeznaczają swój czas na rozmowy rekrutacyjne, szkolą, służą radą, pomagają zdobyć pierwszych klientów. Cóż z tego skoro kandydaci najczęściej