Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Dział reklamacji, to taki filtr, który utrzymuje całą firmę w zdrowiu. Jest odpowiedzialny za to, aby działała bez zarzutu. W każdym organizmie, każdej maszynie, filtr odpowiada za stan zdrowia. Jeżeli nerki nie funkcjonują, nie funkcjonuje organizm. W samochodzie, jeśli filtry są zapchane brudne, nieczyszczone, nie funkcjonuje samochód.

Dokładnie tak samo dzieje się w firmie. Jeżeli dział reklamacji nie działa, nie ma go, nie jest przeszkolony, nie umie komunikować się z klientem – firma nie działa. Nie działa tak sprawnie jak powinna, jak mogłaby działać.

Proszę sobie wyobrazić, że w Państwa firmie dział reklamacji działa super profesjonalnie. Co się wtedy dzieje? Otóż ilość klientów, którzy zostają z Państwa firmą na dłużej wzrasta niewyobrażalnie.

Chcecie Państwo, aby w Państwa firmie filtr działu reklamacji działał w taki sposób?

Jeżeli tak, rozpocznijmy współpracę.

Jedną z moim maksym jest – Ciesz się z reklamacji. Bądź wdzięczny za każdą kolejną reklamację, za każdego kolejnego niezadowolonego klienta.

Otóż, niezadowolony klient obsłużony profesjonalnie i z pełnym zainteresowaniem staje się klientem na wiele, wiele lat.

Najczęstszymi powodami dlaczego klienci są niezadowoleni z obsługi podczas reklamacji są:

  • niemiły ton głosu osoby z którą rozmawiają
  • brak szukania rozwiązań ze strony osoby przyjmującej reklamację
  • brak zainteresowania jak pomóc klientowi
  • nie słuchanie co klient mówi
  • niedotrzymywanie terminów

W mojej pracy jako Przedstawiciel Handlowy wielokrotnie musiałam ratować firmy po innych przedstawicielach handlowych. W 99% przypadków rozmowy te kończyły się sukcesem i wiele z tych firm było później moimi klientami przez wiele lat.

Jestem pewna i gwarantuję, że zainwestowany w szkolenie czas i pieniądze, zwrócą się bardzo szybko. Oprócz utrzymania klienta na dłuższy czas, będziecie Państwo mieć kilka dodatkowych korzyści. Np. zmniejszy się rotacja pracowników, inne działy zyskają czas, a więc będą bardziej efektywne, w firmie zostanie duuuuużo pieniędzy, które do tej pory wyciekały, wraz z niezadowolonymi klientami.

Moją misją jest przyczynienie się do podwyższenia poziomu sprzedaży i obsługi klienta, poprzez nieustanne dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz motywowanie i wspieranie innych do rozwoju i zmian w tym zakresie.

Jakie rozwiązania podczas szkoleń stosuję ?

To już zależy od przeprowadzonego audytu.
Każdy dział reklamacji, każda osoba na swoim stanowisku potrzebuje czegoś innego, potrzebuje podnieść swoje kompetencje w innym obszarze.

Dlatego, abym mogła stworzyć rozwiązanie, które zadziała właśnie w Państwa firmie, najpierw muszę przeprowadzić audyt pracy działu reklamacji, działu obsługi klienta, działu handlowego a może nawet pracy innych działów.

Na podstawie informacji i obserwacji podczas tego audytu, przygotowuję propozycję Cyklu Szkoleniowo – Rozwojowego. Jest to cykl szkoleniowo-rozwojowy co najmniej 3 miesięczny. Najskuteczniejsze są cykle szkoleniowo – rozwojowe trwające co najmniej rok.

W trakcie cyklu szkoleniowo-rozwojowego na bieżąco monitoruję wzrost umiejętności i efektywności osób z działu reklamacji i dostosowuję do tego program cyklu.

Na koniec cyklu szkoleniowo – rozwojowego przygotowuję raport z informacjami jakie zmiany zaszły w trakcie tego cyklu, a także nad czym jeszcze należy popracować.

Cykl szkoleniowo –rozwojowy składa się z:

1. Szkoleń teoretycznych

2. Coachingów indywidualnych

3. Indywidualnej pracy z osobą działu reklamacji podczas jej kontaktu z klientem

4. Indywidualnych spotkań doradczo – szkoleniowych

Sprawdź również moją ofertę

Zapisz się na Newsletter

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Top