Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Blog

Ciemna strona mocy

Zawód Przedstawiciela Handlowego to bardzo piękny i ciekawy zawód. Jest to też bardzo wymagający zawód. Dlaczego zawód Przedstawiciela Handlowego jest piękny i ciekawy ? Otóż uczy on i pokazuje jak budować relacje, jak wyznaczać cele, jak te cele realizować, jak rozmawiać z drugim człowiekiem, aby ten chciał wejść z nami w relacje. Pozwala zbudować relacje, które często są relacjami na

Read more

7 niezbędnych wskazówek na dobry początek

Każdy kto jest Przedstawicielem Handlowym, ma swój własny biznes lub sprzedaje cokolwiek wie, że początki są trudne. Nie wiesz jak to robić, nie wiesz kogo słuchać, nie wiesz z kim, nie wiesz gdzie są informacje, nie znasz branży, zajmuje to więcej czasu i pieniędzy niż zakładałeś, itp. Tak więc pierw­sze kroki są trudne jednak bardzo ważne. One to staną się

Read more

Zawsze miej setkę pod ręką

Oooo, już widzę te oczy pełne zdziwienia, że pomyliłam załączniki  To teraz zdziwisz się jeszcze bardziej. To jest odpowiedni załącznik  Hmmm, to co to w takim razie jest ta setka ??? To lista min. 100 potencjalnych klientów, do których zadzwonisz, aby umówić się na spotkanie. Dam Ci teraz przepis jak przygotować taką setkę oraz jak ją konsumować. Jeżeli

Read more

Trzy podstawowe zasady udanego spotkania sprzedażowego

Jak to u Ciebie jest z tymi udanymi spotkaniami? Czy częściej wychodzisz i myślisz – WOW ależ to było spotkanie! Jesteś pełen energii, jesteś zadowolony, klient Cię pochwalił, docenił, masz ochotę góry przenosić, z radością i z zapałem idziesz na kolejne spotkanie? Czy może częściej jest tak, że wychodzisz ze spotkania i czujesz, że coś było nie tak. Właściwie nie

Read more

Mistrzowskie Nawyki Mistrzów Sprzedaży Nawyk drugi – proszenie o rekomendacje

Ten nawyk, ma kluczowy wpływ na efektywność Twojej pracy. Proszenie o rekomendacje –  czyli proszenie Twojego klienta, Twoich znajomych, Twoją rodzinę, aby rekomendowali Ciebie i Twoje usługi/produkty do innych osób. Rekomendacja to innymi słowy polecenie. Rekomendować kogoś to chwalić go do innej osoby, polecać go innej osobie, mówić dużo dobrego o niej do innej osoby. Rekomendować produkt/usługę to chwalić go/ją

Read more

Mistrzowskie Nawyki Mistrzów Sprzedaży Nawyk pierwszy – Poranne czytanie książki

Postanowiłam napisać ten cykl, ponieważ nawyki to jedna ze składowych podejmowania decyzji. Nawyki mocno wpływają na to jakie decyzje podejmujesz w swojej pracy Przedstawiciela Handlowego. Oczywiście w życiu mamy bardzo dużo nawyków. Zarówno tych, które nam pomagają, wspierają, budują, jak i tych, których chcielibyśmy się pozbyć, usunąć je z naszego życia. Są też takie nawyki, z których nie zdajemy sobie

Read more

On nie chce odpowiadać na moje pytania

„Co zrobić jak klient nie chce odpowiadać na moje pytania lub nie ma na to czasu na początku spotkania. Jednym słowem nie mogę przeprowadzić badania potrzeb” Takie pytanie otrzymałam ostatnio podczas szkolenia. Otóż, prawdą jest ( i uczę tego wszystkich zajmujących się sprzedażą), że przeprowadzenie badania potrzeb klienta jest kluczowe dla efektu spotkania i wielokrotnie decyduje o sukcesie w kontakcie

Read more

Lista 100

„Ja nie mam się z kim umawiać” „Nie mam czasu umawiać spotkań” „Dużo czasu zajmuje mi umawianie spotkań” Takie i inny wymówki słyszę od Przedstawicieli Handlowych, jak rozmawiamy o ilości spotkań z nowymi, potencjalnymi klientami. Piszę wymówki, ponieważ i Ty i ja wiemy, że to wszystko jest nieprawda. Nie będę teraz rozwijać tego tematu a w zamian podam Ci jeden

Read more

Top