Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Idealny klient

Proszę Pana czy Panie Marku ?

Zarówno zwrot Proszę Pana jak i zwrot z użyciem imienia klienta jest notorycznie nadużywany podczas rozmów z klientami. Jak słyszę w rozmowie ze sprzedawcą co 20 sekund Proszę Pani lub zdanie skierowane do mnie zawiera co najmniej 3 zwroty Proszę Pani, to zaczynam się zastanawiać co jest sednem danego zdania lub pytania. Jeżeli zaczynasz zdanie lub pytanie od Proszę Pana,

Czytaj więcej

Jak znaleźć swojego idealnego klienta (na końcu artykułu wersja do odsłuchania)

Kto to jest idealny klient w jaki sposób go zdefiniować w jaki sposób go zdobyć, o tym pisałam już w poprzednich artykułach. Do zapoznania się z nimi zapraszam Cię na mojego bloga na stronie www.urszulabartkowska.pl Dzisiaj chciałabym powiedzieć Ci kilka słów na temat tego – jak znaleźć swojego idealnego klienta. Co zrobić, aby zwiększyć szansę zdobycia go. Ponieważ, jak już

Czytaj więcej

Jak odkryć, kto najbardziej potrzebuje rozwiązania, które ja mam w ofercie ?

Aby odpowiedzieć na to pytanie, zastanów się najpierw, co tak naprawdę wiesz. Jeżeli sprzedajesz jakąś usługę, produkt, czyli konkretne rozwiązanie dla klienta to z pewnością wiesz: Jak nazywa się ten produkt Jak nazywa się ta usługa Jaka jest tego cena Jakie ma parametry Jaki jest czas dostarczenia do klienta W jakim jest kolorze Ile waży Jak długo jest na rynku

Czytaj więcej

„Skąd wiedzieć, że klient jest kwalifikowany ?”

Jedna z moich klientek zadała mi ostatnio pytanie: „Skąd ja mam wiedzieć, że klient jest kwalifikowany ?” Odpowiem więc dzisiaj na to pytanie  na podstawie płyty Briana Tracy. Może i Tobie przyda się ta informacja 🙂 Klient kwalifikowany to taki, który: Ma rzeczywistą potrzebę. Potrzebuje tego co sprzedajesz. Wie, że Twój produkt czy usługa rozwiąże jego problem, zaspokoi jego potrzebę

Czytaj więcej

Twój idealny klient – Przeznaczaj czas tylko dla Swoich idealnych klientów

Dzisiaj zapoznam Cię z ostatnim, czwartym krokiem, który trzeba wykonać, aby zdobyć swojego idealnego klienta. Przeczytasz ostatni artykuł z serii artykułów o Twoim idealnym kliencie. Jeżeli nie miałeś możliwości przeczytać poprzednich, na końcu tego artykułu zamieszczę linki do wszystkich wcześniejszych. Ostatnio napisałam jak przygotować swój produkt/ usługę tak, aby spełniały potrzeby Twojego idealnego klienta. W tym artykule dowiesz się co

Czytaj więcej

Twój idealny klient – Poczyń działania marketingowe, które dotrą do Twojego idealnego klienta

To już kolejny artykuł w temacie – Twój idealny klient W poprzednim artykule pisałam o: Przygotuj swój produkt lub usługę tak, aby spełniały te potrzeby. Był to drugi krok do zdobycia swojego idealnego klienta. Dzisiaj zajmiemy się krokiem trzecim czyli: Poczyń działania marketingowe, które dotrą do Twojego idealnego klienta Masz już zdefiniowane potrzeby Twojego idealnego klienta, masz przygotowany produkt/usługę, które

Czytaj więcej

Twój Idealny Klient – Przygotuj swój produkt lub usługę tak, aby spełniały potrzeby Twojego idealnego klienta

Ostatni artykuł był na temat pierwszego kroku do zdobycia swojego idealnego klienta czyli:                       Zdefiniuj Swojego idealnego klienta, określ jego potrzeby. Dzisiaj powiem Ci kilka słów w temacie drugiego kroku do zdobycia swojego idealnego klienta: Przygotuj swój produkt lub usługę tak, aby spełniały te potrzeby. Jeżeli po wykonaniu ćwiczeń z

Czytaj więcej

Twój idealny Klient – Zdefiniuj Swojego Idealnego Klienta, określ jego potrzeby

Tak jak pisałam w poprzednim artykule, są 4 kroki, aby zdobyć swojego idealnego klienta. 1. Zdefiniuj swojego idealnego klienta, określ jego potrzeby 2. Przygotuj swój produkt lub usługę tak, aby spełniały te potrzeby 3. Poczyń działania marketingowe, które dotrą do Twojego idealnego klienta 4. Przeznaczaj czas tylko dla swoich idealnych klientów Dzisiaj porozmawiamy o kroku pierwszym. Twój idealny klient to

Czytaj więcej

Top