Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Szkolenia dla firm

Szkolenia ze sprzedaży to jedno z najlepszych narzędzi, które można wykorzystać do podniesienia poziomu sprzedaży w firmie a także zwiększenia motywacji działów sprzedaży.

Bardzo często rozmawiam z właścicielami firm, dyrektorami działów sprzedaży, a także samymi Przedstawicielami Handlowymi. Właściwie podczas każdej takiej rozmowy powtarza się podstawowe pytania. Czy lepsze są szkolenia otwarte, czy zamknięte – dedykowane danej firmie ? Czy wykłady w których uczestniczy kilkaset osób, czy małe, warsztatowe szkolenia dla max 12 -14 osób ?  Czy szkolenie prowadzone przez praktyka czy przez osobę, która co prawda nigdy nie sprzedawała, jednak szkoli w tym temacie od kilku lub kilkunastu lat ? Czy szkolenia jednorazowe, czy cykliczne ?

Odpowiadając na te i inne pytania, zawsze mówię, że nie wiem co jest lepsze  dla konkretnej firmy, działu sprzedaży, konkretnego Przedstawiciela Handlowego.

To co wiem, i czego jestem pewna, to to, że znam rozwiązania, które przynoszą najwięcej korzyści, długotrwałych zmian i zwiększenia motywacji u Przedstawicieli Handlowych.

Moją misją jest przyczynienie się do podwyższenia poziomu sprzedaży i obsługi klienta, poprzez nieustanne dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz motywowanie i wspieranie innych do rozwoju i zmian w tym zakresie.

Jakie to rozwiązania ?

To już zależy od przeprowadzonego audytu.

Każda firma, dział sprzedaży, ba, nawet każdy Przedstawiciel Handlowy potrzebuje czego innego.

Dlatego, abym mogła stworzyć rozwiązanie, które zadziała właśnie w Twojej firmie, najpierw muszę przeprowadzić audyt pracy Przedstawicieli Handlowych, działu sprzedaży a może nawet pracy innych działów.

Na podstawie informacji i obserwacji podczas tego audytu, przygotowuję propozycję Cyklu Szkoleniowo – Rozwojowego. Jest to cykl szkoleniowo-rozwojowy co najmniej 3 miesięczny. Najskuteczniejsze są cykle szkoleniowo – rozwojowe trwające co najmniej rok.

W trakcie cyklu szkoleniowo-rozwojowego na bieżąco monitoruję wzrost umiejętności i efektywności Przedstawicieli Handlowych i dostosowuję do tego program cyklu.

Na koniec cyklu szkoleniowo – rozwojowego przygotowuję raport z informacjami jakie zmiany zaszły w trakcie tego cyklu, a także nad czym jeszcze należy popracować.

Cykl szkoleniowo –rozwojowy składa się z:

1. Szkoleń teoretycznych

2. Coachingów indywidualnych

3. Spotkań z Przedstawicielem Handlowym u klienta

4. Indywidualnego omówienia spotkania u klienta

5. Indywidualnych spotkań doradczo – szkoleniowych

Sprawdź również moją ofertę

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top