Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Szkolenia ze sprzedaży to jedno z najlepszych narzędzi, które można wykorzystać do podniesienia poziomu sprzedaży w firmie a także zwiększenia motywacji działów sprzedaży.

Bardzo często rozmawiam z właścicielami firm, dyrektorami działów sprzedaży, a także samymi Przedstawicielami Handlowymi. Właściwie podczas każdej takiej rozmowy powtarza się podstawowe pytania. Czy lepsze są szkolenia otwarte, czy zamknięte – dedykowane danej firmie ? Czy wykłady w których uczestniczy kilkaset osób, czy małe, warsztatowe szkolenia dla max 12 -14 osób ?  Czy szkolenie prowadzone przez praktyka czy przez osobę, która co prawda nigdy nie sprzedawała, jednak szkoli w tym temacie od kilku lub kilkunastu lat ? Czy szkolenia jednorazowe, czy cykliczne ?

Odpowiadając na te i inne pytania, zawsze mówię, że nie wiem co jest lepsze  dla konkretnej firmy, działu sprzedaży, konkretnego Przedstawiciela Handlowego.

To co wiem, i czego jestem pewna, to to, że znam rozwiązania, które przynoszą najwięcej korzyści, długotrwałych zmian i zwiększenia motywacji u Przedstawicieli Handlowych.

Moją misją jest przyczynienie się do podwyższenia poziomu sprzedaży i obsługi klienta, poprzez nieustanne dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz motywowanie i wspieranie innych do rozwoju i zmian w tym zakresie.

Jakie to rozwiązania ?

To już zależy od przeprowadzonego audytu.

Każda firma, dział sprzedaży, ba, nawet każdy Przedstawiciel Handlowy potrzebuje czego innego.

Dlatego, abym mogła stworzyć rozwiązanie, które zadziała właśnie w Twojej firmie, najpierw muszę przeprowadzić audyt pracy Przedstawicieli Handlowych, działu sprzedaży a może nawet pracy innych działów.

Na podstawie informacji i obserwacji podczas tego audytu, przygotowuję propozycję Cyklu Szkoleniowo – Rozwojowego. Jest to cykl szkoleniowo-rozwojowy co najmniej 3 miesięczny. Najskuteczniejsze są cykle szkoleniowo – rozwojowe trwające co najmniej rok.

W trakcie cyklu szkoleniowo-rozwojowego na bieżąco monitoruję wzrost umiejętności i efektywności Przedstawicieli Handlowych i dostosowuję do tego program cyklu.

Na koniec cyklu szkoleniowo – rozwojowego przygotowuję raport z informacjami jakie zmiany zaszły w trakcie tego cyklu, a także nad czym jeszcze należy popracować.

Cykl szkoleniowo –rozwojowy składa się z:

1. Szkoleń teoretycznych

2. Coachingów indywidualnych

3. Spotkań z Przedstawicielem Handlowym u klienta

4. Indywidualnego omówienia spotkania u klienta

5. Indywidualnych spotkań doradczo – szkoleniowych

Sprawdź również moją ofertę

Zapisz się na Newsletter

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Top