Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Sprzedażowy Savoir-Vivre

Proszę Pana czy Panie Marku ?

Zarówno zwrot Proszę Pana jak i zwrot z użyciem imienia klienta jest notorycznie nadużywany podczas rozmów z klientami. Jak słyszę w rozmowie ze sprzedawcą co 20 sekund Proszę Pani lub zdanie skierowane do mnie zawiera co najmniej 3 zwroty Proszę Pani, to zaczynam się zastanawiać co jest sednem danego zdania lub pytania. Jeżeli zaczynasz zdanie lub pytanie od Proszę Pana,

Czytaj więcej

Słów kilka o wręczaniu wizytówki – część druga

2 podstawowe zasady wręczania wizytówki na spotkaniu Tak jak obiecałam w ostatnim artykule, dzisiaj część druga podstawowych informacji o wręczaniu wizytówki podczas spotkania sprzedażowego. Są 2 podstawowe zasady: Jeżeli klient zaraz na początku spotkania, lub w jego trakcie, wręczy Ci swoją wizytówkę, Ty od razu ODWDZIĘCZASZ mu się swoją wizytówką. Jego wizytówkę z uwagą czytasz, możesz coś istotnego czy też ciekawego na

Czytaj więcej

Słów kilka o wręczaniu wizytówki – część pierwsza

Witam Cię Efektywny Przedstawicielu Handlowy  Skąd wiem, że nim jesteś ? Otóż, jeżeli czytasz moje artykuły, kupiłeś moją książkę i wprowadzasz w życie informacje w nich zawarte, wówczas na 100% jesteś Efektywnym Przedstawicielem Handlowym. Być może przyszłym, być może dopiero kwalifikowanym, jednak z pewnością nim jesteś  To teraz do rzeczy, a właściwie do wizytówek. Widok, który często widzę

Czytaj więcej

NAJCZĘSTSZE BŁĘDY PH NA POCZĄTKU PRACY – Niezwracanie uwagi na swój wygląd

Na ten temat napisałam już kilka artykułów i poprowadziłam niejedno szkolenie. Na Twój wizerunek w dużej mierze ma wpływ Twój strój. To jak się ubierasz, jaką masz fryzurę, biżuterię, dodatki. Jeżeli chcesz sprzedawać i zarabiać „milion dolarów” to MUSISZ wyglądać jak milion dolarów. W wielu firmach obecnie uważa się, że PH może chodzić do klienta w zupełnie luźnym stroju, np.

Czytaj więcej

5 zasad robienia dobrego wrażenia u klienta

Zasada 1 Miej dobry humor Uśmiechaj się. Prawdziwie, oczami, sercem, całym sobą. Patrz pozytywnie na wszystkie sytuacje, rozmowy, rzeczy, które wydarzają się przed spotkaniem z klientem, w czasie spotkania i po spotkaniu. Miej zawsze dobre, ciepłe słowo dla sekretarki prezesa, sprzątaczki w firmie, którą być może przez przypadek spotkasz, wszystkich osób, które nie są bezpośrednio Twoim klientem, jednak są częścią

Czytaj więcej

Jedno z podstawowych narzędzi pracy kobiety biznesu, kobiety Przedstawiciela Handlowego czyli Handlówki

Dzisiejszy artykuł będzie dotyczył jednego z podstawowych narzędzi w pracy Przedstawiciela Handlowego. Tym narzędziem jest – Ubiór Biznesowy. Z racji tego, że jestem kobietą, powiem o ubiorze kobiety 🙂 Na początek krótka definicja: Narzędzie – urządzenie służące do bezpośredniego oddziaływania w procesie pracy na przedmiot pracy stanowiące wyposażenie człowieka lub maszyny. Większość prostych narzędzi jest maszynami prostymi. Narzędzie pozwala wykonać

Czytaj więcej

Top