Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Na ten temat napisałam już kilka artykułów i poprowadziłam niejedno szkolenie.
Na Twój wizerunek w dużej mierze ma wpływ Twój strój. To jak się ubierasz, jaką masz fryzurę, biżuterię, dodatki.
Jeżeli chcesz sprzedawać i zarabiać „milion dolarów” to MUSISZ wyglądać jak milion dolarów.
W wielu firmach obecnie uważa się, że PH może chodzić do klienta w zupełnie luźnym stroju, np. w dżinsach i koszuli.
Otóż nie. Strojem PH powinien być strój biznesowy.
Jeżeli chodzi o mężczyzn to sytuacja wygląda trochę lepiej niż w przypadku kobiet.
Strój biznesowy dla mężczyzn to garnitur, koszula, krawat, eleganckie buty.
Gorzej ma się sytuacja jeżeli chodzi o kobiety. Różnorodność rozumienia, co to jest strój biznesowy kobiecy, jest baaaaaaaaardzo szeroka. Najczęściej strój biznesowy mylony jest ze strojem eleganckim, nie rzadko bardzo wyzywającym, a to nie to samo ( odsyłam do poczytania o tych różnicach na www.google.pl). Zachęcam też do przeczytania mojego artykułu na ten temat.

 

Czym to grozi ?
Grozi tym, iż klient nie potraktuje Cię jako profesjonalistę ( pamiętaj o zasadzie pierwszych 8 sekund), popełnieniem gafy, jeżeli okaże się, że spotkanie jest z prezesem dużej korporacji i wszystkie uczestniczące w spotkaniu osoby są ubrane biznesowo, budowaniem negatywnego wizerunku firmy, którą reprezentujesz, spaleniem firm (czyli bezproduktywnym spotkaniem), zniechęceniem PH, a w rezultacie brakiem wyników i ponownym poszukiwaniem pracy.

Co w takim razie trzeba zrobić ?
Zawsze, ale to zawsze ubieraj się biznesowo ( szczegółowy opis na mojej stronie www.urszulabartkowska.pl w artykule)
Bardzo starannie dobieraj dodatki. Pamiętaj, że jak Cię widzą tak Cię piszą.
Czasami warto zainwestować w odpowiednią odzież i dodatki, aby budować swój wizerunek jako osoby wiarygodnej, rzetelnej, profesjonalnej.

Pozostałe artykuły z cyklu NAJCZĘSTSZE BŁĘDY PH NA POCZĄTKU PRACY :

ODWIEDZANIE OD RAZU NAJWIĘKSZYCH FIRM

ROZPOCZĘCIE PRACY BEZ PRZECZYTANIA KSIĄŻKI O SPRZEDAŻY, LUB/I WYSŁUCHANIA PŁYTY O SPRZEDAŻY    

NIEPRZYGOTOWANIE LISTY 100 FIRM DO DZWONIENIA

ZAŁOŻENIE ŻE TO KLIENT JEST DLA PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO, A NIE ODWROTNIE

POSTAWA – PRZECIEŻ DOGADUJĘ SIĘ Z KOLEGĄ/KOLEŻANKĄ, WIĘC NIE MUSZĘ  SIĘ NICZEGO UCZYĆ, I TAK DOGADAM SIĘ Z KLIENTEM.

NIEPOTWIERDZANIE SPOTKAŃ

Urszula Bartkowska

Trener i coach. Praktyk sprzedaży od 19 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Oboju.

Komentarze

komentarzy

Comments are closed.

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top