Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Wymagający klient

Klient też się boi

Przedstawiciel Handlowy jak idzie na spotkanie, to bardzo często przeżywa stres. Jak duży jest to stres, najczęściej zależy od tego, na ile ważne jest dla niego dane spotkanie. Jeżeli jest to spotkanie z klientem, podczas którego po prostu, ma tylko porozmawiać i przedstawić swoją ofertę, to przeżywa mniejszy stres. Jeżeli jest to spotkanie między zamówieniami, spotkanie, które ma za zadanie

Czytaj więcej

Zapobiegać a nie leczyć

Zdobyć klienta jest bardzo łatwo. Trudniej jest go utrzymać na dłużej niż jedną sprzedaż. Spowodować, aby był naszym klientem na wiele miesięcy czy lat. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele. Jedną z głównych jest  – Konkurencja. Co robić, co robić. Taki czas. Taka duża konkurencja. No cóż, można: Siąść i płakać, narzekać na klientów, konkurencję, komunikację, swojego szefa, itd. Tylko

Czytaj więcej

Przecież ja już to mówiłem

Ty myślisz, że jak powiesz coś klientowi, raz czy drugi wytłumaczysz, to on to już wie, rozumie i pamięta.   Myślisz, że jak jest napisane w folderze, ulotce, na umowie, w katalogu, to on z pewnością to przeczytał i już wie. No to jak to jest, że PH przychodzą do mnie już po raz kolejny  na szkolenie, bądź ja jestem

Czytaj więcej

Klient zawsze pamięta

Prowadziłam kiedyś szkolenie – cykl 3 miesięczny  – dla producenta i hurtowni pościeli. W pakiecie była 1 godzina coachingu dla każdego uczestnika szkolenia. W wyznaczonym terminie szef i szefowa nie mogli wziąć udziału w tym jednogodzinnym coachingu. Przez kolejne miesiące przypominałam co jakiś czas (co ok. 2 tygodnie), jednak ciągle nie mieli czasu. Więc jakiś rok po skończonym cyklu powiedziałam,

Czytaj więcej

Efekt WOW!!!

Ostatnio pytałam kilku Przedstawicieli Handlowych co im się podoba w naszej współpracy, w moich szkoleniach, w naszej komunikacji. Co ich motywuje, co dodaje energii, co budzi pozytywne emocje. Pytałam też co im się nie podoba. Co powoduje ich dyskomfort. Co ich drażni, złości, budzi niepokój. Na koniec zapytałam co według nich powinnam zrobić, aby uzyskać w ich oczach efekt WOW.

Czytaj więcej

NEGOCJACJE – Ale o co chodzi ?

     Jak słyszę, że ktoś był na szkoleniu z negocjacji to sobie myślę: Ale o co chodzi? Jakie szkolenie, z jakiej negocjacji? Przecież jeżeli klient dostaje dokładnie to co chce, dokładnie to co rozwiązuje jego problem, bądź to co jest w stanie pomóc mu spełnić jego marzenia, to co on negocjuje? Jeżeli ktoś oferuje Wam czy udostępnia usługę lub produkt,

Czytaj więcej

Jak znaleźć sposób na upierdliwego klienta.

znowu dzwoni ten upierdliwy klient już mam dość tego upierdliwego klienta jak ten klient mnie wkurza, jest taki upierdliwy Te i inne epitety słyszę co rusz z ust przedstawicieli handlowych. Przechodzi mi wtedy przez myśl taka refleksja. Czy w moim życiu zdarzyła się sytuacja, że byłam takim upierdliwym klientem?  Z pewnością tak. Czy ja wtedy o sobie tak myślałam ?

Czytaj więcej

A gdyby tak zrobić z klienta przyjaciela ?

Kto to jest przyjaciel ? Kogo Ty nazywasz przyjacielem ? Czy klient może zostać przyjacielem swojego Przedstawiciela Handlowego a Przedstawiciel Handlowy przyjacielem swojego klienta ? Przyjaźń – więź łącząca dwoje lub więcej ludzi, oparta na wzajemnym zrozumieniu, wspólnych doświadczeniach. Cechami idealnej przyjaźni są: zaufanie i wierność, życzliwość i szczerość. Zdaniem św.bpa Józefa Sebastiana Pelczara są pewne warunki dla przyjaźni: zbliżenie

Czytaj więcej

Top