Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Informacje na dobry początek

Pomagaj, ale w mądry sposób

Pomaganie bywa niestety często źle rozumiane. Otóż żaden z poniższych przykładów NIE JEST pomaganiem. Czy zostałeś o to poproszony, czy nie – Ty i tak każdemu we wszystkim pomagasz. Gdy koleżanka opowiada Ci o swoim problemie, to Ty od razu znajdujesz dla niej 5 rozwiązań danej sytuacji. Gdy Twój przedstawiciel handlowy nie może podpisać umowy z klientem (albo wykonać innego

Czytaj więcej

7 niezbędnych wskazówek na dobry początek

Każdy kto jest Przedstawicielem Handlowym, ma swój własny biznes lub sprzedaje cokolwiek wie, że początki są trudne. Nie wiesz jak to robić, nie wiesz kogo słuchać, nie wiesz z kim, nie wiesz gdzie są informacje, nie znasz branży, zajmuje to więcej czasu i pieniędzy niż zakładałeś, itp. Tak więc pierw­sze kroki są trudne jednak bardzo ważne. One to staną się

Czytaj więcej

Trzy podstawowe zasady udanego spotkania sprzedażowego

Jak to u Ciebie jest z tymi udanymi spotkaniami? Czy częściej wychodzisz i myślisz – WOW ależ to było spotkanie! Jesteś pełen energii, jesteś zadowolony, klient Cię pochwalił, docenił, masz ochotę góry przenosić, z radością i z zapałem idziesz na kolejne spotkanie? Czy może częściej jest tak, że wychodzisz ze spotkania i czujesz, że coś było nie tak. Właściwie nie

Czytaj więcej

Mistrzowskie Nawyki Mistrzów Sprzedaży Nawyk drugi – proszenie o rekomendacje

Ten nawyk, ma kluczowy wpływ na efektywność Twojej pracy. Proszenie o rekomendacje –  czyli proszenie Twojego klienta, Twoich znajomych, Twoją rodzinę, aby rekomendowali Ciebie i Twoje usługi/produkty do innych osób. Rekomendacja to innymi słowy polecenie. Rekomendować kogoś to chwalić go do innej osoby, polecać go innej osobie, mówić dużo dobrego o niej do innej osoby. Rekomendować produkt/usługę to chwalić go/ją

Czytaj więcej

Mistrzowskie Nawyki Mistrzów Sprzedaży Nawyk pierwszy – Poranne czytanie książki

Postanowiłam napisać ten cykl, ponieważ nawyki to jedna ze składowych podejmowania decyzji. Nawyki mocno wpływają na to jakie decyzje podejmujesz w swojej pracy Przedstawiciela Handlowego. Oczywiście w życiu mamy bardzo dużo nawyków. Zarówno tych, które nam pomagają, wspierają, budują, jak i tych, których chcielibyśmy się pozbyć, usunąć je z naszego życia. Są też takie nawyki, z których nie zdajemy sobie

Czytaj więcej

Lista 100

„Ja nie mam się z kim umawiać” „Nie mam czasu umawiać spotkań” „Dużo czasu zajmuje mi umawianie spotkań” Takie i inny wymówki słyszę od Przedstawicieli Handlowych, jak rozmawiamy o ilości spotkań z nowymi, potencjalnymi klientami. Piszę wymówki, ponieważ i Ty i ja wiemy, że to wszystko jest nieprawda. Nie będę teraz rozwijać tego tematu a w zamian podam Ci jeden

Czytaj więcej

Motywacja czy działanie, jaka jest prawdziwa kolejność

Potrzebuję motywacji, aby ruszyć Jak ruszę to przyjdzie motywacja Jednak najpierw musi mi się chcieć Jak zacznę robić coś najmniejszego to mi się zachce   Takie i podobne dialogi bardzo często prowadzimy zarówno z kimś jak i ze sobą samym. To jak to właściwie jest z tą motywacją i działaniem, a właściwie z motywacją do działania. Co powinno być pierwsze.

Czytaj więcej

Szybko, szybko, szybko, wolno, wolno, wolno

Dzisiaj słów kilka o przedstawianiu się przez telefon. Mówi się, że nie ważne co mówię na początku dzwoniąc do klienta, ponieważ on i tak nie słucha. Być może tak jest. Jestem nawet gotowa zgodzić się z tą opinią. Jednakże powód dlaczego klient nie słucha najczęściej leży po stronie osoby dzwoniącej. Jak to powód? Mówisz za szybko. Jeżeli dzwonisz i przedstawiasz

Czytaj więcej

Top