Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Blog

W jaki sposób zadawać pytania klientowi ?

W prawie wszystkich książkach, poradnikach, na szkoleniach i płytach słyszycie jak ważne jest zadawanie pytań klientowi. Wiecie też, że pytania są zamknięte i otwarte. Są pytania otwierające, prowadzące, nakierowujące, itd. Jednak bardzo rzadko mówi się o tym w jaki sposób te pytania zadawać. Dzisiaj podam Wam kilka najważniejszych wskazówek i przykładów. Po pierwsze: Zawsze miej przygotowane, czyli zapisane, najważniejsze pytania,

Czytaj więcej

Definicja sprzedaży

Jeżeli zapytamy 100 osób – Co to jest sprzedaż ? – jestem pewna, że uzyskamy 100 różnych definicji. I to jest bardzo dobre. I to jest piękne, że nie ma jednej, najważniejszej, ogólnie obowiązującej definicji . Każdy może mieć swoją. To co jest ważne – że jak już masz swoją definicję sprzedaży – to wcielaj ją w życie. Jeżeli nie

Czytaj więcej

Bo klient nie zadzwonił

W zeszłym tygodniu rozmawiałam z Przedstawicielem Handlowym w jednej z krakowskich firm. Rozmawialiśmy o otwartych tematach, czyli odbyło się spotkanie, oferta została wysłana i teraz jest kwestia kiedy i jakim wynikiem kontakt się zakończy. Okazało się, że przez ostatnie 3 miesiące tenże PH ( Przedstawiciel Handlowy), miał ok. 30 spotkań – czyli niezbyt dużo 🙁 , z czego wysłał ofertę

Czytaj więcej

W jaki sposób podnieść efektywność sprzedaży ?

Jakiś czas temu zadano mi takie pytanie na FB. W pierwszej kolejności chcę bardzo podziękować za to pytanie 🙂 To jest bardzo dobre pytanie. Wielu Przedstawicieli Handlowych, doradców klienta czy też właścicieli firm zadaje sobie to pytanie niemal codziennie. I to już jest połowa sukcesu, ponieważ to oznacza, że szukają rozwiązań w jaki sposób podnieść wartość swojej sprzedaży nie dodając

Czytaj więcej

Narzekać czy nie narzekać, oto jest pytanie…

Jak Polska długa i szeroka, w każdym zakątku spotkamy osoby, które narzekają. Narzekają, marudzą, wybrzydzają, nic im nie pasuje, wszystko im przeszkadza. I nasuwa się taka myśl – po co one to robią ? Co ciekawe, Przedstawicieli handlowych ta przypadłość też dotyka. Czy przybędzie im od tego pieniędzy ? – wątpię, Będą mieli więcej przyjaciół ? sądzę, że wręcz przeciwnie,

Czytaj więcej

Zarządzanie przez czytanie

Masz tak czasami, że wiesz, iż czeka na Ciebie lista telefonów do wykonania, lista różnych spraw do załatwienia, jednak jak byś do nich nie podchodził, jak się nie zabierał, jedyne co Ci wychodzi to….usprawiedliwianie się, dlaczego teraz nie możesz tego zrobić ? Innym razem wprowadza się do Ciebie Twój najlepszy kolega – LEŃ razem z koleżanką WYMÓWKĄ. Czy zdarza Ci

Czytaj więcej

Do wszystkich, którzy chcą coś zmienić w swojej pracy Przedstawiciela Handlowego

Kilka kwestii do rozważenia, do zastanowienia się, do chwili zamyślenia… a może prowokacja do działania? Znajdź dzisiaj, najpóźniej jutro pół godziny i odpowiedz sobie pisemnie na poniższe pytania. Wykonaj to ćwiczenie i przejdź do działania. Efekty Cię zaskoczą 🙂 Jak chciałbyś, żeby wyglądał Twój wynik sprzedażowy za rok ? Jak za pół roku? A za 3 miesiące ? Czego potrzebujesz,

Czytaj więcej

Ziarnko do ziarnka czy całe drzewa

Pewnie się zastanawiasz, o czym dzisiaj napiszę. Jeżeli pracujesz już jako Przedstawiciel Handlowy, to jestem pewna, że zgadłeś. Tak, dzisiaj podzielę się z Tobą moim doświadczeniem w temacie : Czy lepiej mieć kilku dużych klientów czy kilkudziesięciu albo kilkuset średnich i małych klientów. Otóż sprawa nie jest tak oczywista jak by się mogło wydawać. W pierwszej sytuacji z jednej strony,

Czytaj więcej

Top