Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Jak Polska długa i szeroka, w każdym zakątku spotkamy osoby, które narzekają.
Narzekają, marudzą, wybrzydzają, nic im nie pasuje, wszystko im przeszkadza.
I nasuwa się taka myśl – po co one to robią ?

Co ciekawe, Przedstawicieli handlowych ta przypadłość też dotyka.

Czy przybędzie im od tego pieniędzy ? – wątpię,
Będą mieli więcej przyjaciół ? sądzę, że wręcz przeciwnie,
Czyżby w takim razie to dawało im szczęście ?
Hmmm….

Słyszałam takie opinie, ale się z nimi nie zgadzam. No bo cóż to za szczęście, skoro jest się ciągle smutnym i zgorzkniałym.

Z moich obserwacji (już wieloletnich) jasno wynika, że Przedstawicielom Handlowym to nic nie daje, a już z pewnością nic dobrego, nic budującego, nic bogacącego.

Więc dlaczego wciąż to robią. Pomimo wielokrotnych nierzadko upomnień i próśb o zmianę zachowania ze strony pracodawców, współpracowników czy nawet samych klientów ?

Wracając do pytania: Po co Przedstawiciele Handlowi to robią ?

A no dlatego, że oni nie zdają sobie z tego sprawy, że to robią.

Jak często zdarzyło Ci się powiedzieć koledze lub koleżance: już przestań tak narzekać i marudzić, na co ta osoba popatrzyła na Ciebie jak na istotę z innej planety i poinformowała Cię, że ona w ogóle, ale to w ogóle nie narzeka.
Ona tylko mówi jacy Ci klienci marudni, niezdecydowani, wymądrzający się, jaka ta szefowa wymagająca, i ciągle jej mało jeżeli chodzi o obrót.

Jeżeli to Ty należysz do osób, o których mowa, zrób takie ćwiczenie:
Przez jeden dzień mów tylko rzeczy pozytywne. Chwal, zachwycaj się, dziękuj, uśmiechaj się.
Rób to przez cały dzień. Jeżeli złapiesz się na tym, że narzekasz, mówisz o kimś źle, marudzisz na pogodę, klientów, szefową, komunikację lub coś innego, zatrzymaj się, powiedz sobie – zaczynam jeszcze raz. I zacznij wszystko od początku.

Wieczorem pomyśl jaki był ten dzień. Jak Ty się czułeś, jak czujesz się teraz.
Jestem pewna, że jeżeli wykonasz to ćwiczenie, mimo różnych przeszkód, które spotkasz, na koniec dnia uśmiechniesz się i powiesz: było fajnie, poczujesz się lekko i pełen szczęścia.

Jeżeli będziesz miał ochotę podzielić się ze mną przemyśleniami lub będziesz miał jakieś pytania, pisz
ula@firmamuzyk.pl  🙂

 

Urszula Bartkowska

Trener i coach. Praktyk sprzedaży od 19 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Oboju.

Komentarze

komentarzy

Comments are closed.

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top