Klient zawsze pamięta
Prowadziłam kiedyś szkolenie – cykl 3 miesięczny – dla producenta i hurtowni pościeli. W pakiecie była 1 godzina coachingu dla każdego uczestnika szkolenia. W wyznaczonym terminie szef i szefowa nie mogli wziąć udziału w tym jednogodzinnym coachingu. Przez kolejne miesiące przypominałam co jakiś czas (co ok. 2 tygodnie), jednak ciągle nie mieli czasu. Więc jakiś rok po skończonym cyklu powiedziałam,
Jedna najmniejsza rzecz
Weź kartkę papieru i napisz – co jeżeli chodzi o Twój cel, zrobisz dzisiaj, co zrobisz jutro, pojutrze, wszystkie 7 dni, zapisz. Zapisz to co zrobisz najmniejszego. Jeżeli w tym momencie pisząc to, będziesz się zastanawiał – hmmm, ale czy ja będę miał czas to zrobić – to w ogóle odłóż to pisanie. Ponieważ, jeżeli zastanawiasz się czy znajdziesz na
Pytanie, które odmieni Twoją sprzedaż
Jak jadę z PH na spotkania to zawsze zadaję im pytanie: Jaki jest Twój cel tego spotkania? Jeżeli jedziemy po raz pierwszy razem na spotkanie, to po zadaniu tego pytania najczęściej widzę w ich oczach dwa znaki zapytania ? ? A w ich głowach pewnie pojawia się pytanie – Ale o co jej chodzi???? Po chwili namysłu pada odpowiedź: jadę
10 nawyków, które gwarantują osiąganie ponadprzeciętnych efektów w sprzedaży i biznesie
Bądź punktualny Punktualność, to nawyk, który buduje Twoją wiarygodność, Twój wizerunek profesjonalisty, Twoją sprzedaż. Często osoby, które mają problem z punktualnym dotarciem na spotkanie, tłumaczą się korkami, złą pogodą, problemami z parkowaniem, itp. Z drugiej strony te same osoby zawsze są punktualne jeżeli mają gdzieś lecieć samolotem lub jechać pociągiem. Jeżeli należysz do osób, które zawsze są punktualne – GRATULUJĘ.
Efekt WOW!!!
Ostatnio pytałam kilku Przedstawicieli Handlowych co im się podoba w naszej współpracy, w moich szkoleniach, w naszej komunikacji. Co ich motywuje, co dodaje energii, co budzi pozytywne emocje. Pytałam też co im się nie podoba. Co powoduje ich dyskomfort. Co ich drażni, złości, budzi niepokój. Na koniec zapytałam co według nich powinnam zrobić, aby uzyskać w ich oczach efekt WOW.
Jak zacząć?
Dzisiaj drugi artykuł z serii „Comiesięczna inspiracja do działania” Zastanawiając się o czym by tu napisać przypomniałam sobie kilka ostatnich rozmów zarówno z moimi klientami jak i ze znajomymi oraz rodziną. Wszystkie osoby z którymi rozmawiałam w temacie realizacji celów, działania, podejmowania wyzwań – miały 2 główne problemy, które ich hamowały. Dwa wyzwania na które te osoby nie znajdowały rozwiązania.
Dobry dzień w sprzedaży
Jak sprawić, abyś miał dobry, udany dzień w sprzedaży. Abyś kładąc się wieczorem spać wiedział, czuł, widział, że mijający dzień był wart, aby go przeżyć. Dał radość, szczęście, satysfakcję. * Wstań najpóźniej o 6.00 * Pomódl się, pomedytuj lub po prostu pomyśl co dobrego zrobisz w tym dniu * Zjedz smaczne i zdrowe śniadanie * Przeczytaj co najmniej 15
NEGOCJACJE – Ale o co chodzi ?
Jak słyszę, że ktoś był na szkoleniu z negocjacji to sobie myślę: Ale o co chodzi? Jakie szkolenie, z jakiej negocjacji? Przecież jeżeli klient dostaje dokładnie to co chce, dokładnie to co rozwiązuje jego problem, bądź to co jest w stanie pomóc mu spełnić jego marzenia, to co on negocjuje? Jeżeli ktoś oferuje Wam czy udostępnia usługę lub produkt,