Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Porady Eksperta

Dlaczego budowanie biznesu w grupach networkingowych nie działa

Wiele jest w Polsce organizacji i grup networkingowych. Jedni je wyśmiewają, inni są na nie obrażeni, jeszcze inni przyglądają się im z boku i zastanawiają się o co w tym wszystkim chodzi. Dla nich networking nie działa. Są jednak i tacy dla których networking działa, którzy dzięki członkostwu w takich organizacjach i grupach podnoszą jakość, efektywność, opłacalność a także wielkość

Czytaj więcej

Termin goni termin

W mojej pierwszej książce „Badanie potrzeb klienta czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu” przeznaczyłam cały jeden rozdział na omówienie co to jest doprecyzowanie, jak go robić, jak i kiedy wykorzystywać zdobyte informacje, aby przynosiły korzyść zarówno Tobie jak i Twojemu klientowi. Doprecyzowywać warto zarówno informacje, które otrzymujemy od klienta jak również te, które klientowi przekazujemy. W tym artykule powiem Ci

Czytaj więcej

Jak znaleźć swojego idealnego klienta (na końcu artykułu wersja do odsłuchania)

Kto to jest idealny klient w jaki sposób go zdefiniować w jaki sposób go zdobyć, o tym pisałam już w poprzednich artykułach. Do zapoznania się z nimi zapraszam Cię na mojego bloga na stronie www.urszulabartkowska.pl Dzisiaj chciałabym powiedzieć Ci kilka słów na temat tego – jak znaleźć swojego idealnego klienta. Co zrobić, aby zwiększyć szansę zdobycia go. Ponieważ, jak już

Czytaj więcej

Zapobiegać a nie leczyć

Zdobyć klienta jest bardzo łatwo. Trudniej jest go utrzymać na dłużej niż jedną sprzedaż. Spowodować, aby był naszym klientem na wiele miesięcy czy lat. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele. Jedną z głównych jest  – Konkurencja. Co robić, co robić. Taki czas. Taka duża konkurencja. No cóż, można: Siąść i płakać, narzekać na klientów, konkurencję, komunikację, swojego szefa, itd. Tylko

Czytaj więcej

Kolejność ma znaczenie

Jednym z problemów osób, które sprzedają, jest temat : Za ile mam sprzedać swój produkt/usługę? Spędza to sen z powiek zwłaszcza osobom, które prowadzą swój własny biznes. Najczęściej słyszę to pytanie od osób które mają jednoosobową działalność gospodarczą i świadczą usługi samodzielnie lub wytwarzają produkt samodzielnie i później go sprzedają. Pytanie to brzmi: Za ile ja mam to sprzedać ?

Czytaj więcej

7 punktowa zasada uzyskania bogactwa, szczęścia i wolności finansowej przez Przedstawiciela Handlowego

Jednym z celów, które mają wszyscy Przedstawiciele Handlowi jest to, aby zarabiać więcej  pieniędzy.  Jednak tylko niewielki procent z nich faktycznie osiąga wolność finansową. Większość tylko tego pragnie….. Wszyscy chcemy mieć wystarczająco dużo pieniędzy, dzięki czemu nie będziemy  się martwić o pieniądze. Jedyne pytanie brzmi: „Czy jesteś gotowy, aby to zrobić, czy nie?” Dobrą wiadomością jest to, że jest coraz

Czytaj więcej

Przecież ja już to mówiłem

Ty myślisz, że jak powiesz coś klientowi, raz czy drugi wytłumaczysz, to on to już wie, rozumie i pamięta.   Myślisz, że jak jest napisane w folderze, ulotce, na umowie, w katalogu, to on z pewnością to przeczytał i już wie. No to jak to jest, że PH przychodzą do mnie już po raz kolejny  na szkolenie, bądź ja jestem

Czytaj więcej

Dla kogo pracujesz?

Ostatnio rozmawiałam ze znajomą, która właśnie założyła swoją firmę. Podczas naszej rozmowy padło takie zdanie : Bardzo Ci dziękuję, że mam Twoją książkę (otrzymała ją ode mnie kilka dni wcześniej „Badanie Potrzeb klienta czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu”), bo wiesz teraz to potrzebuję wszelkich informacji na temat sprzedaży. Czytam ją, jest tam naprawdę wiele istotnej wiedzy, która bardzo mi

Czytaj więcej

Top