Lista 100
„Ja nie mam się z kim umawiać” „Nie mam czasu umawiać spotkań” „Dużo czasu zajmuje mi umawianie spotkań” Takie i inny wymówki słyszę od Przedstawicieli Handlowych, jak rozmawiamy o ilości spotkań z nowymi, potencjalnymi klientami. Piszę wymówki, ponieważ i Ty i ja wiemy, że to wszystko jest nieprawda. Nie będę teraz rozwijać tego tematu a w zamian podam Ci jeden
Po czym poznać, że klient chce z Tobą współpracować, chce od Ciebie kupować.
Dzisiaj dosłownie kilka słów w temacie, który myślę, że dla każdego kto sprzedaje jest ważny. Brak tej wiedzy wpływa na to, że często niestety, Przedstawiciele Handlowi sprzedają już sprzedaną rzecz, czy usługę. Myślę, że Ty też spotkałeś się z taką sytuacją, że byłeś zdecydowany na współpracę z daną osobą, chciałeś kupić dany produkt czy usługę, a osoba sprzedająca nadal Cię
Czy warto pojechać z ofertą?
Dzisiaj podpowiem Ci, jak zdecydować czy warto pojechać z ofertą do nowego klienta. Pewnie zdarzyło Ci, że Twój potencjalny, nowy klient poprosił Cię o przygotowanie oferty, a Ty zastanawiałeś się czy lepiej, efektywniej będzie pojechać do niego z tą ofertą, czy też korzystniej będzie wysłać ją mailem. Poniższy sposób pomoże Ci podjąć najlepszą dla Ciebie i Twojego nowego klienta decyzję.
Motywacja czy działanie, jaka jest prawdziwa kolejność
Potrzebuję motywacji, aby ruszyć Jak ruszę to przyjdzie motywacja Jednak najpierw musi mi się chcieć Jak zacznę robić coś najmniejszego to mi się zachce Takie i podobne dialogi bardzo często prowadzimy zarówno z kimś jak i ze sobą samym. To jak to właściwie jest z tą motywacją i działaniem, a właściwie z motywacją do działania. Co powinno być pierwsze.
Kocha, lubi, szanuje…
Jest 7 podstawowych czynników, które wpływają na to, abyś mówił o swoim produkcie z przekonaniem, wzbudzał u klienta zaufanie i zainteresowanie nim. Wymienię te czynniki w takiej kolejności w jakiej one występują. Po pierwsze, na dobry początek musisz polubić swój produkt. Właściwie to musisz go pokochać. Co pomoże Ci zakochać się w swoim produkcie/usłudze? • maksymalna wiedza o nim/niej •
Notatki na ratunek
Czy zdarzyło Ci się tak z klientem, że klient zadzwonił i zareklamował coś, bo otrzymał nie to co zamawiał, nie takiej wielkości, nie takiego koloru, nie takiego rozmiaru, nie w tym czasie w którym zamawiał, nie za tą cenę, która była w ofercie? Czy zdarzyła Ci się taka sytuacja? A może przydarzyło Ci się tak, że klient mówił, że przecież
Nie zamykaj – otwieraj
Dzisiaj jeszcze raz o pytaniach zamkniętych i otwartych. Co to są pytania otwarte i zamknięte, możesz przeczytać w mojej książce „Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu”. Napisałam również o tym już kilka artykułów, mówiłam na swoich szkoleniach i konferencjach, natomiast ciągle i ciągle ten temat do mnie powraca. Nieustannie spotykam sytuacje, że osoby które sprzedają, popełniają ten
Co z tą ofertą
Dzisiaj słów kilka o tym, co zrobić jak klient prosi o przygotowanie oferty i przesłanie jej mailem. Wyobraź sobie taką sytuację: Jesteś na spotkaniu, jest bardzo sympatyczna rozmowa i w odpowiednim momencie albo Ty pytasz czy przygotować ofertę albo klient prosi Cię o jej przygotowanie. I w tym momencie pada z ust klienta magiczne zaklęcie – i proszę mi ją