Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Blog

Na co warto zwracać uwagę podczas badania potrzeb

Na co warto zwracać szczególną uwagę podczas przeprowadzania badania potrzeb ? Po pierwsze – obserwuj swojego klienta. Uważnie słuchaj a także patrz jak klient odpowiada na Twoje pytania. Mowa ciała, ton głosu, wzrok, pauzy, mogą wiele powiedzieć. Bywa, że są ważniejsze niż słowa, które klient wypowiada. Jak zadasz pytanie, nie patrz na kartkę, nie rozglądaj się po pokoju, patrz na

Czytaj więcej

Przygotowanie do spotkania – INWESTYCJA czy strata czasu ?

Dzisiaj kilka słów o przygotowaniu do spotkania. Jak często idziesz na pierwsze spotkanie zupełnie nie przygotowany ? Nie wiesz czym się dokładnie firma zajmuje. Nie wiesz jakie stanowisko zajmuje w firmie osoba z którą się umówiłeś. Nie masz materiałów do prezentacji. Nie wiesz, kto jest ich konkurencją. Itp., itd…. Możesz zapytać – A jakie to ma znaczenie ? Jak mawia

Czytaj więcej

Zatrudnię Przedstawiciela Handlowego czyli na co warto zwrócić uwagę starając się o to stanowisko

Przez ostatnie kilka miesięcy prowadzę rekrutacje na stanowisko Przedstawiciela Handlowego. Po raz kolejny przekonuję się, że pracy dla ludzi chcących pracować jako Przedstawiciel Handlowy jest bardzo dużo. Pracodawcy są gotowi wiele zapłacić za to aby zatrudnić a później wyszkolić nowego kandydata. Przeznaczają swój czas na rozmowy rekrutacyjne, szkolą, służą radą, pomagają zdobyć pierwszych klientów. Cóż z tego skoro kandydaci najczęściej

Czytaj więcej

Zamień swoje ulubione słowa KIEDYŚ i PÓŹNIEJ na TERAZ i JUŻ

Zaczyna się kolejny wspaniały dzień. Piszesz listę zadań, listę rzeczy, które chcesz dzisiaj zrobić. Przygotowujesz sobie poranną kawę, dzielisz sprawy na WAŻNE/PILNE, NIEWAŻNE/NIEPILNE, lub nadajesz im ważność ABCD, czy jeszcze w jakikolwiek inny sposób porządkujesz przygotowaną listę. Następnie bierzesz głęboki oddech i punkt po punkcie robisz każdą kolejną rzecz z listy. telefony do klientów – zaległe sprawy telefony – umawianie

Czytaj więcej

Szybkie zniechęcanie się jak nie ma wyników

Ten temat bardzo łączy się z poprzednim artykułem. Czy zrobiłeś ćwiczenie, które Ci zarekomendowałam ? I jak wyniki? co odkryłeś? co zobaczyłeś? co Ci to ćwiczenie pokazało ? Jeżeli nie zrobiłeś, to być może, właśnie to jest jednym z powodów, dla których zniechęcisz się jak nie będziesz miał wyników. Młodzi PH nie mają swoich planów, nie mają swoich celów. Jeżeli

Czytaj więcej

Patrzenie krótkoterminowe

Pewnie zastanawiasz się o czym dzisiaj będzie ? I bardzo się cieszę, że będę mogła przybliżyć Ci ten temat. Młodzi PH nie zdają sobie sprawy jak to jest ważne. Jak bardzo patrzenie krótkoterminowe przeszkadza im w pracy, a bywa, że uniemożliwia osiąganie sukcesów. Otóż chodzi o traktowanie zadań w pracy, klientów, samokształcenia itp., bez posiadania planów sprzedażowych i rozwojowych (

Czytaj więcej

Mówienie tylko o swoim produkcie/usłudze

O tak, tak… To jest bardzo częsty obrazek podczas moich spotkań audytorskich z młodymi PH. Przyjdzie taki, nawet dobrze przygotowany do spotkania, wyglądem wzbudza zaufanie, jest miły, sympatyczny i……………. od wejścia mówi tylko o swojej firmie i swoim produkcie. Nie interesuje go czym się firma zajmuje, czego potrzebuje, co jest ważne dla osoby z którą rozmawia. Myśli, że jak zagada

Czytaj więcej

NAJCZĘSTSZE BŁĘDY PH NA POCZĄTKU PRACY – Niezwracanie uwagi na swój wygląd

Na ten temat napisałam już kilka artykułów i poprowadziłam niejedno szkolenie. Na Twój wizerunek w dużej mierze ma wpływ Twój strój. To jak się ubierasz, jaką masz fryzurę, biżuterię, dodatki. Jeżeli chcesz sprzedawać i zarabiać „milion dolarów” to MUSISZ wyglądać jak milion dolarów. W wielu firmach obecnie uważa się, że PH może chodzić do klienta w zupełnie luźnym stroju, np.

Czytaj więcej

Top