Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Narzędzia sprzedażowe

NAJCZĘSTSZE BŁĘDY PH NA POCZĄTKU PRACY – Nieprzygotowanie listy 100 firm do dzwonienia

Kolejny błędem jest to, że młodzi PH od razu zabierają się do pracy. tzn. siadają do internetu, otwierają pierwszą lepszą bazę firm i zaczynają dzwonić. Zdarza się, że dostają taką bazę w firmie w której zaczęli pracować. Niezależnie od tego czy jest to pierwszy przypadek czy drugi, takie zachowanie grozi katastrofą. Czym to grozi ? Grozi stratą czasu, spaleniem firm

Czytaj więcej

Czy networking jest dobrą drogą do zwiększenia swojej sprzedaży o 100% w rok?

Odpowiem na to pytanie jednym słowem: TAK I tyle 🙂 Hmmm…., tylko jak to zrobić ? Co to w ogóle jest networking ? Networking – to proces wymiany informacji, zasobów, wzajemnego poparcia i możliwości, prowadzony dzięki korzystnej sieci wzajemnych kontaktów. Aby takie sieci działały sprawnie i efektywnie powstają grupy networkingowe. W Polsce do najbardziej znanych należą: BNI PWP Arena Biznesu

Czytaj więcej

Zarządzanie przez czytanie

Masz tak czasami, że wiesz, iż czeka na Ciebie lista telefonów do wykonania, lista różnych spraw do załatwienia, jednak jak byś do nich nie podchodził, jak się nie zabierał, jedyne co Ci wychodzi to….usprawiedliwianie się, dlaczego teraz nie możesz tego zrobić ? Innym razem wprowadza się do Ciebie Twój najlepszy kolega – LEŃ razem z koleżanką WYMÓWKĄ. Czy zdarza Ci

Czytaj więcej

Po co mi kalendarz książkowy ?

Praktycznie na każdym szkoleniu lub podczas sesji doradczych słyszę to pytanie w momencie  jak zaczynam mówić o kalendarzu książkowym. I tak się zastanawiam co jest przyczyną takiego pytania ? Co kieruje osobami, które sprzedają, mają kontakt z klientem, prowadzą biznesy, często dosyć spore – że uważają, iż wszechobecna technika jest wystarczająca, aby odpowiednio zorganizować swoje zadania w czasie ? Dlaczego zadaję

Czytaj więcej

Skuteczność

Ostatnio rozmawiałam z moim znajomym, też PH ( Przedstawiciel Handlowy). Tematem naszej rozmowy była skuteczność sprzedaży. Kilka lat temu, jak mój znajomy zaczynał pracę w zawodzie PH, mówiłam mu o tym, jak ważne jest prowadzenie statystyk swojej skuteczności i badanie jej. Jak dużo informacj będzie z tego czerpał, jakim wspaniałym narzędziem stanie się to w jego ręku. Będzie to narzędzie,

Czytaj więcej

Top