Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Narzędzia sprzedażowe

Zawsze miej setkę pod ręką

Oooo, już widzę te oczy pełne zdziwienia, że pomyliłam załączniki  To teraz zdziwisz się jeszcze bardziej. To jest odpowiedni załącznik  Hmmm, to co to w takim razie jest ta setka ??? To lista min. 100 potencjalnych klientów, do których zadzwonisz, aby umówić się na spotkanie. Dam Ci teraz przepis jak przygotować taką setkę oraz jak ją konsumować. Jeżeli

Czytaj więcej

On nie chce odpowiadać na moje pytania

„Co zrobić jak klient nie chce odpowiadać na moje pytania lub nie ma na to czasu na początku spotkania. Jednym słowem nie mogę przeprowadzić badania potrzeb” Takie pytanie otrzymałam ostatnio podczas szkolenia. Otóż, prawdą jest ( i uczę tego wszystkich zajmujących się sprzedażą), że przeprowadzenie badania potrzeb klienta jest kluczowe dla efektu spotkania i wielokrotnie decyduje o sukcesie w kontakcie

Czytaj więcej

Lista 100

„Ja nie mam się z kim umawiać” „Nie mam czasu umawiać spotkań” „Dużo czasu zajmuje mi umawianie spotkań” Takie i inny wymówki słyszę od Przedstawicieli Handlowych, jak rozmawiamy o ilości spotkań z nowymi, potencjalnymi klientami. Piszę wymówki, ponieważ i Ty i ja wiemy, że to wszystko jest nieprawda. Nie będę teraz rozwijać tego tematu a w zamian podam Ci jeden

Czytaj więcej

Po czym poznać, że klient chce z Tobą współpracować, chce od Ciebie kupować.

Dzisiaj dosłownie kilka słów w temacie, który myślę, że dla każdego kto sprzedaje jest ważny. Brak tej wiedzy wpływa na to, że często niestety, Przedstawiciele Handlowi sprzedają już sprzedaną rzecz, czy usługę. Myślę, że Ty też spotkałeś się z taką sytuacją, że byłeś zdecydowany na współpracę z daną osobą, chciałeś kupić dany produkt czy usługę, a osoba sprzedająca nadal Cię

Czytaj więcej

Nie zamykaj – otwieraj

Dzisiaj jeszcze raz o pytaniach zamkniętych i otwartych. Co to są pytania otwarte i zamknięte, możesz przeczytać  w mojej książce „Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu”. Napisałam również o tym już kilka artykułów, mówiłam na swoich szkoleniach i konferencjach, natomiast ciągle i ciągle ten temat do mnie powraca. Nieustannie spotykam sytuacje, że osoby które sprzedają, popełniają ten

Czytaj więcej

Dlaczego budowanie biznesu w grupach networkingowych nie działa

Wiele jest w Polsce organizacji i grup networkingowych. Jedni je wyśmiewają, inni są na nie obrażeni, jeszcze inni przyglądają się im z boku i zastanawiają się o co w tym wszystkim chodzi. Dla nich networking nie działa. Są jednak i tacy dla których networking działa, którzy dzięki członkostwu w takich organizacjach i grupach podnoszą jakość, efektywność, opłacalność a także wielkość

Czytaj więcej

Potęga listy zadań

Dlaczego ludzie nie działają? Dlaczego ludzie potrafią całymi dniami nic nie zrobić? Jak to się mówi –  Czas przecieka im przez palce. Wstaję rano, mam w planach mnóstwo rzeczy do zrobienia. Pójdę załatwię to, pójdę zrobię tamto, odpiszę na maile, zadzwonię, zrobię pranie, wykonam 5 telefonów do klientów, itd. itp.  Mija godzina za godziną, nagle jest godzina 20-ta, 21-sza ,

Czytaj więcej

Jak znaleźć czas na czytanie książek?

Dzisiaj będzie krótko i na temat…..czytania książek  Rozpoczynając cykl szkoleń w firmie, zawsze daję listę książek, które rekomenduję Przedstawicielom Handlowym. Zachęcam ich, aby wybrali jeden tytuł i przeczytali w danym miesiącu. Ku mojemu smutkowi, najczęściej zaczynają się narzekania i tłumaczenia dlaczego będzie to raczej niewykonalne. Jeden nie ma czasu na czytanie, drugi bardzo rzadko czyta, trzeci uważa, że skoro

Czytaj więcej

Top