Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Badanie Potrzeb Klienta

Mówienie tylko o swoim produkcie/usłudze

O tak, tak… To jest bardzo częsty obrazek podczas moich spotkań audytorskich z młodymi PH. Przyjdzie taki, nawet dobrze przygotowany do spotkania, wyglądem wzbudza zaufanie, jest miły, sympatyczny i……………. od wejścia mówi tylko o swojej firmie i swoim produkcie. Nie interesuje go czym się firma zajmuje, czego potrzebuje, co jest ważne dla osoby z którą rozmawia. Myśli, że jak zagada

Czytaj więcej

5 podstawowych zasad przygotowania do spotkań

Dzisiaj krótko acz konkretnie. Dlaczego przygotowanie do spotkania jest ważne ? Ponieważ jeżeli będziesz przygotowany – np. wg poniższych punktów – wówczas będziesz spokojny, opanowany, przygotowany na większość sytuacji, które mogą się wydarzyć, a to będzie owocować coraz lepszymi wynikami w pracy. Jakie zatem jest te 5 podstawowych zasad ? Oto one: Przygotuj się, najpóźniej na 24 godziny przed spotkaniem

Czytaj więcej

W jaki sposób zadawać pytania klientowi ?

W prawie wszystkich książkach, poradnikach, na szkoleniach i płytach słyszycie jak ważne jest zadawanie pytań klientowi. Wiecie też, że pytania są zamknięte i otwarte. Są pytania otwierające, prowadzące, nakierowujące, itd. Jednak bardzo rzadko mówi się o tym w jaki sposób te pytania zadawać. Dzisiaj podam Wam kilka najważniejszych wskazówek i przykładów. Po pierwsze: Zawsze miej przygotowane, czyli zapisane, najważniejsze pytania,

Czytaj więcej

Top