Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Dzisiaj krótko acz konkretnie.

Dlaczego przygotowanie do spotkania jest ważne ?
Ponieważ jeżeli będziesz przygotowany – np. wg poniższych punktów – wówczas będziesz spokojny, opanowany, przygotowany na większość sytuacji, które mogą się wydarzyć, a to będzie owocować coraz lepszymi wynikami w pracy.

Jakie zatem jest te 5 podstawowych zasad ?

Oto one:

  1. Przygotuj się, najpóźniej na 24 godziny przed spotkaniem
  2. Zapisz informacje w kalendarzu, notatniku, lub na kartce
    Jakie informacje powinny być zapisane ?

    • Imię, nazwisko i stanowisko osoby z którą jesteś umówiony
    • Adres waszego spotkania ( jeżeli to jest w biurowcu to wtedy również numer pokoju)
    • Numer telefonu do osoby z którą jesteś umówiony
    • Jeżeli jedziesz komunikacją miejską, numer tramwaju lub autobusu
    • Pytania do klienta podczas badania potrzeb
    • Ciekawe informacje o kliencie, które udało Ci się zdobyć
    • Informacje o ich konkurencji
    • Informacje dotyczące ich doświadczeń z Twoim produktem lub usługą ( jeżeli jesteś wstanie je zdobyć)
  3. Przygotuj i zapisz pierwsze 5 pytań, które zadasz klientowi
    Pamiętaj, pytania, które chcesz zadać klientowi podczas badania potrzeb muszą być ZAWSZE zapisane na kartce. Przynajmniej 5 pierwszych.Dobrze jest jak masz przygotowane stałe 5-10 pierwszych pytań, niezależnie do jakiego klienta idziesz. Mogą to być pytania typu:

    • jakie macie Państwo doświadczenia z …………. ( i tu wstawiasz swój produkt lub usługę)
    • na jakim terenie działacie
    • ilu pracowników jest u was zatrudnionych
    • kto projektował Wasz budynek
    • co jest powodem, że…
  4. Sprawdź trasę dojazdu do klienta, ile czasu Ci zajmie droga.
  5. Przygotuj wszystkie potrzebne materiały, broszury, gadżety, wizytówki, itp.

Wprowadź te zasady do swojej pracy, i obserwuj jak to wpływa na jej efektywność.

Będę bardzo wdzięczna, jeżeli podzielisz się ze mną Twoimi odkryciami, spostrzeżeniami, uwagami 🙂

Jeżeli będziesz miał jakieś pytania w temacie artykułu, chętnie odpowiem 🙂

 

Urszula Bartkowska

Kontakt do mnie:

ula@firmamuzyk.pl

501365507

Urszula Bartkowska

Trener i coach. Praktyk sprzedaży od 19 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Oboju.

Komentarze

komentarzy

Comments are closed.

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top