Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Badanie Potrzeb Klienta

NEGOCJACJE – Ale o co chodzi ?

     Jak słyszę, że ktoś był na szkoleniu z negocjacji to sobie myślę: Ale o co chodzi? Jakie szkolenie, z jakiej negocjacji? Przecież jeżeli klient dostaje dokładnie to co chce, dokładnie to co rozwiązuje jego problem, bądź to co jest w stanie pomóc mu spełnić jego marzenia, to co on negocjuje? Jeżeli ktoś oferuje Wam czy udostępnia usługę lub produkt,

Czytaj więcej

Do czego może doprowadzić brak przygotowania do spotkania

Wielokrotnie byłam na spotkaniach z PH, którzy byli zupełnie nieprzygotowani do tych spotkań. W wyniku tego, spotkania te najczęściej były nieudane, bez podpisanej umowy, bez zbudowanej relacji, bez uzyskania ważnych i wartościowych informacji. Poniżej opiszę 5 sytuacji, które mogą wyniknąć z braku przygotowania się do spotkania. Oczywiście sytuacji, które mogą i są wynikiem braku przygotowania do spotkania jest o wiele

Czytaj więcej

JAK ZADAWAĆ WŁAŚCIWE PYTANIA?

„Oceniaj innych przez pryzmat ich pytań, nie odpowiedzi”  Wolter     Jeżeli chcesz sprzedać musisz zgromadzić informacje o kliencie. Jeżeli chcesz zgromadzić informacje o kliencie musisz zadawać pytania. Jeżeli chcesz zadawać właściwe pytania, musisz je przygotować.   Zadawanie właściwych pytań, jest kluczem do sukcesu w sprzedaży. Zawsze tak było, chociaż nie zawsze było to aż tak ważne, tak istotne jak

Czytaj więcej

Jak odkryć, kto najbardziej potrzebuje rozwiązania, które ja mam w ofercie ?

Aby odpowiedzieć na to pytanie, zastanów się najpierw, co tak naprawdę wiesz. Jeżeli sprzedajesz jakąś usługę, produkt, czyli konkretne rozwiązanie dla klienta to z pewnością wiesz: Jak nazywa się ten produkt Jak nazywa się ta usługa Jaka jest tego cena Jakie ma parametry Jaki jest czas dostarczenia do klienta W jakim jest kolorze Ile waży Jak długo jest na rynku

Czytaj więcej

Pytania, które pomogą Ci dowiedzieć się, co sprawia, że Twój klient dokonuje zakupu

Dzisiaj przedstawię ci 6 podstawowych czynników, które decydują o tym czy klient kupuje czy nie. Mogą to być czynniki zarówno biznesowe jak i osobiste. Jeżeli będziesz zadawał odpowiednie pytania i słuchał klienta z uwagą, wówczas dowiesz się jakie czynniki kierują tym konkretnym klientem. A jakie to są pytania ? No cóż. Dla każdego czynnika jest to inne pytanie. Czynników jest

Czytaj więcej

Historia pewnego Przedstawiciela Handlowego

Opowiem Ci pewną historię. Młody mężczyzna, rozpoczynający swoją pracę jako Przedstawiciel Handlowy, umówił się na spotkanie z klientem. Pełen zapału i wiedzy o swoim produkcie, punktualnie o ustalonej godzinie zjawił się w sekretariacie swojego klienta. Ponieważ prezes był jeszcze zajęty, sekretarka poprosiła go, aby poczekał ok. 5 minut. Młody człowiek usiadł i pomyślał, że mógł przyjść troszkę później to przynajmniej

Czytaj więcej

Na co warto zwracać uwagę podczas badania potrzeb

Na co warto zwracać szczególną uwagę podczas przeprowadzania badania potrzeb ? Po pierwsze – obserwuj swojego klienta. Uważnie słuchaj a także patrz jak klient odpowiada na Twoje pytania. Mowa ciała, ton głosu, wzrok, pauzy, mogą wiele powiedzieć. Bywa, że są ważniejsze niż słowa, które klient wypowiada. Jak zadasz pytanie, nie patrz na kartkę, nie rozglądaj się po pokoju, patrz na

Czytaj więcej

Przygotowanie do spotkania – INWESTYCJA czy strata czasu ?

Dzisiaj kilka słów o przygotowaniu do spotkania. Jak często idziesz na pierwsze spotkanie zupełnie nie przygotowany ? Nie wiesz czym się dokładnie firma zajmuje. Nie wiesz jakie stanowisko zajmuje w firmie osoba z którą się umówiłeś. Nie masz materiałów do prezentacji. Nie wiesz, kto jest ich konkurencją. Itp., itd…. Możesz zapytać – A jakie to ma znaczenie ? Jak mawia

Czytaj więcej

Top