Mówienie tylko o swoim produkcie/usłudze
O tak, tak… To jest bardzo częsty obrazek podczas moich spotkań audytorskich z młodymi PH. Przyjdzie taki, nawet dobrze przygotowany do spotkania, wyglądem wzbudza zaufanie, jest miły, sympatyczny i……………. od wejścia mówi tylko o swojej firmie i swoim produkcie. Nie interesuje go czym się firma zajmuje, czego potrzebuje, co jest ważne dla osoby z którą rozmawia. Myśli, że jak zagada
5 podstawowych zasad przygotowania do spotkań
Dzisiaj krótko acz konkretnie. Dlaczego przygotowanie do spotkania jest ważne ? Ponieważ jeżeli będziesz przygotowany – np. wg poniższych punktów – wówczas będziesz spokojny, opanowany, przygotowany na większość sytuacji, które mogą się wydarzyć, a to będzie owocować coraz lepszymi wynikami w pracy. Jakie zatem jest te 5 podstawowych zasad ? Oto one: Przygotuj się, najpóźniej na 24 godziny przed spotkaniem
W jaki sposób zadawać pytania klientowi ?
W prawie wszystkich książkach, poradnikach, na szkoleniach i płytach słyszycie jak ważne jest zadawanie pytań klientowi. Wiecie też, że pytania są zamknięte i otwarte. Są pytania otwierające, prowadzące, nakierowujące, itd. Jednak bardzo rzadko mówi się o tym w jaki sposób te pytania zadawać. Dzisiaj podam Wam kilka najważniejszych wskazówek i przykładów. Po pierwsze: Zawsze miej przygotowane, czyli zapisane, najważniejsze pytania,