Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Umiejętności sprzedażowe

Bo klient nie zadzwonił

W zeszłym tygodniu rozmawiałam z Przedstawicielem Handlowym w jednej z krakowskich firm. Rozmawialiśmy o otwartych tematach, czyli odbyło się spotkanie, oferta została wysłana i teraz jest kwestia kiedy i jakim wynikiem kontakt się zakończy. Okazało się, że przez ostatnie 3 miesiące tenże PH ( Przedstawiciel Handlowy), miał ok. 30 spotkań – czyli niezbyt dużo 🙁 , z czego wysłał ofertę

Czytaj więcej

W jaki sposób podnieść efektywność sprzedaży ?

Jakiś czas temu zadano mi takie pytanie na FB. W pierwszej kolejności chcę bardzo podziękować za to pytanie 🙂 To jest bardzo dobre pytanie. Wielu Przedstawicieli Handlowych, doradców klienta czy też właścicieli firm zadaje sobie to pytanie niemal codziennie. I to już jest połowa sukcesu, ponieważ to oznacza, że szukają rozwiązań w jaki sposób podnieść wartość swojej sprzedaży nie dodając

Czytaj więcej

Narzekać czy nie narzekać, oto jest pytanie…

Jak Polska długa i szeroka, w każdym zakątku spotkamy osoby, które narzekają. Narzekają, marudzą, wybrzydzają, nic im nie pasuje, wszystko im przeszkadza. I nasuwa się taka myśl – po co one to robią ? Co ciekawe, Przedstawicieli handlowych ta przypadłość też dotyka. Czy przybędzie im od tego pieniędzy ? – wątpię, Będą mieli więcej przyjaciół ? sądzę, że wręcz przeciwnie,

Czytaj więcej

Co zrobić, żeby zimny telefon nie parzył ?

Jeżeli pracujesz jako Przedstawiciel Handlowy, który umawia się na spotkania z zimnych telefonów na pewno znasz powiedzenie: parzący telefon 🙂 Jeżeli nie pracujesz w tym zawodzie, lub jeszcze nigdy nie słyszałeś tego określenia, spieszę czym prędzej z wyjaśnieniem. Przedstawiciel Handlowy wykonuje do klienta, którego nie zna i nigdy wcześniej się z nim nie kontaktował i  nie jest to również osoba

Czytaj więcej

Pierwsze 3 lata w sprzedaży, czyli Zasada NWS

Bardzo wielu Przedstawicieli Handlowych, zaczyna pracę z dużym zapałem, energią i motywacją. Mają plany, wyznaczają sobie cele, już widzą ten deszcz pieniędzy, który na nich spada. Z czasem jednak, jak wyniki nie przychodzą, lub są mniejsze od spodziewanych, ten zapał, energia i motywacja maleją. Coraz bardziej nie chce się dzwonić do klientów, na spotkaniach nie ma powera, przekonanie do produktu

Czytaj więcej

Ach, znowu ten marudzący klient!

Ostatnio coraz częściej słyszę od przedstawicieli handlowych, że mają tyle pracy, tyle różnych obowiązków, a tu jeszcze klienci stają się coraz bardziej marudni, roszczeniowi, zawracający głowę z byle powodu. Może i tak jest. Jednak chcę abyś popatrzył na to z innej strony, a może nawet kilku innych stron. Zadajmy sobie pytanie dlaczego tak się dzieje? Co jest powodem, że klienci

Czytaj więcej

Top