Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Umiejętności sprzedażowe

Przecież ja już to mówiłem

Ty myślisz, że jak powiesz coś klientowi, raz czy drugi wytłumaczysz, to on to już wie, rozumie i pamięta.   Myślisz, że jak jest napisane w folderze, ulotce, na umowie, w katalogu, to on z pewnością to przeczytał i już wie. No to jak to jest, że PH przychodzą do mnie już po raz kolejny  na szkolenie, bądź ja jestem

Czytaj więcej

NEGOCJACJE – Ale o co chodzi ?

     Jak słyszę, że ktoś był na szkoleniu z negocjacji to sobie myślę: Ale o co chodzi? Jakie szkolenie, z jakiej negocjacji? Przecież jeżeli klient dostaje dokładnie to co chce, dokładnie to co rozwiązuje jego problem, bądź to co jest w stanie pomóc mu spełnić jego marzenia, to co on negocjuje? Jeżeli ktoś oferuje Wam czy udostępnia usługę lub produkt,

Czytaj więcej

Do czego może doprowadzić brak przygotowania do spotkania

Wielokrotnie byłam na spotkaniach z PH, którzy byli zupełnie nieprzygotowani do tych spotkań. W wyniku tego, spotkania te najczęściej były nieudane, bez podpisanej umowy, bez zbudowanej relacji, bez uzyskania ważnych i wartościowych informacji. Poniżej opiszę 5 sytuacji, które mogą wyniknąć z braku przygotowania się do spotkania. Oczywiście sytuacji, które mogą i są wynikiem braku przygotowania do spotkania jest o wiele

Czytaj więcej

Jak znaleźć sposób na upierdliwego klienta.

znowu dzwoni ten upierdliwy klient już mam dość tego upierdliwego klienta jak ten klient mnie wkurza, jest taki upierdliwy Te i inne epitety słyszę co rusz z ust przedstawicieli handlowych. Przechodzi mi wtedy przez myśl taka refleksja. Czy w moim życiu zdarzyła się sytuacja, że byłam takim upierdliwym klientem?  Z pewnością tak. Czy ja wtedy o sobie tak myślałam ?

Czytaj więcej

JAK ZADAWAĆ WŁAŚCIWE PYTANIA?

„Oceniaj innych przez pryzmat ich pytań, nie odpowiedzi”  Wolter     Jeżeli chcesz sprzedać musisz zgromadzić informacje o kliencie. Jeżeli chcesz zgromadzić informacje o kliencie musisz zadawać pytania. Jeżeli chcesz zadawać właściwe pytania, musisz je przygotować.   Zadawanie właściwych pytań, jest kluczem do sukcesu w sprzedaży. Zawsze tak było, chociaż nie zawsze było to aż tak ważne, tak istotne jak

Czytaj więcej

5 Zasad Pozytywnej Perswazji

Perswazja to jedna z metod negocjacji pozwalająca dojść do zgody poprzez dyskusję zainteresowanych stron nad zaistniałym problemem – tym samym otwiera drogę do jego rozwiązania. Jest również nieodzownym czynnikiem łagodzącym spory zarówno w podstawowych relacjach międzyludzkich, jak i na innych, wyższych poziomach społecznych. Perswazja nie wywołuje negatywnych skojarzeń u odbiorców, w przeciwieństwie do manipulacji. Perswazja może być oparta na argumentach

Czytaj więcej

Proszę zadzwonić za tydzień, za miesiąc, po wakacjach….

Przygotowałeś swoją listę stu. Zrobiłeś sobie herbatę. Usiadłeś wygodnie na krześle. Uśmiechnąłeś się do siebie na myśl o tym, że za 3 godziny, będziesz miał kalendarz wypełniony spotkaniami. Wybierasz numer do pierwszego potencjalnego klienta, prowadzisz z nim rozmowę i……………spotkanie umówione. Dzwonisz do kolejnego i drugie spotkanie wpisane do kalendarza. Z coraz większą radością i zaangażowaniem wykonujesz kolejne telefony. Po 3

Czytaj więcej

Historia pewnego Przedstawiciela Handlowego

Opowiem Ci pewną historię. Młody mężczyzna, rozpoczynający swoją pracę jako Przedstawiciel Handlowy, umówił się na spotkanie z klientem. Pełen zapału i wiedzy o swoim produkcie, punktualnie o ustalonej godzinie zjawił się w sekretariacie swojego klienta. Ponieważ prezes był jeszcze zajęty, sekretarka poprosiła go, aby poczekał ok. 5 minut. Młody człowiek usiadł i pomyślał, że mógł przyjść troszkę później to przynajmniej

Czytaj więcej

Top