Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Zawód Przedstawiciel Handlowy (PH)

Bądź jak Lewandowski

Do napisania tego artykułu zainspirował mnie wywiad jakiego udzielił kilka miesięcy temu Robert Lewandowski. W tym wywiadzie Robert powiedział, że około roku zastanawiał się, czy kupić sobie swoje wymarzone ferrari. Dlaczego? Bo nie chciał się wychylać, nie chciał afiszować się bogactwem. Aż w końcu postanowił zmienić to podejście. Postanowił przestać się wstydzić tego, że osiągnął sukces. A czy TY przestałeś

Czytaj więcej

Ciemna strona mocy

Zawód Przedstawiciela Handlowego to bardzo piękny i ciekawy zawód. Jest to też bardzo wymagający zawód. Dlaczego zawód Przedstawiciela Handlowego jest piękny i ciekawy ? Otóż uczy on i pokazuje jak budować relacje, jak wyznaczać cele, jak te cele realizować, jak rozmawiać z drugim człowiekiem, aby ten chciał wejść z nami w relacje. Pozwala zbudować relacje, które często są relacjami na

Czytaj więcej

7 niezbędnych wskazówek na dobry początek

Każdy kto jest Przedstawicielem Handlowym, ma swój własny biznes lub sprzedaje cokolwiek wie, że początki są trudne. Nie wiesz jak to robić, nie wiesz kogo słuchać, nie wiesz z kim, nie wiesz gdzie są informacje, nie znasz branży, zajmuje to więcej czasu i pieniędzy niż zakładałeś, itp. Tak więc pierw­sze kroki są trudne jednak bardzo ważne. One to staną się

Czytaj więcej

Motywacja czy działanie, jaka jest prawdziwa kolejność

Potrzebuję motywacji, aby ruszyć Jak ruszę to przyjdzie motywacja Jednak najpierw musi mi się chcieć Jak zacznę robić coś najmniejszego to mi się zachce   Takie i podobne dialogi bardzo często prowadzimy zarówno z kimś jak i ze sobą samym. To jak to właściwie jest z tą motywacją i działaniem, a właściwie z motywacją do działania. Co powinno być pierwsze.

Czytaj więcej

Kocha, lubi, szanuje…

Jest 7 podstawowych czynników, które wpływają na to, abyś mówił o swoim produkcie z przekonaniem, wzbudzał u klienta zaufanie i zainteresowanie nim. Wymienię te czynniki w takiej kolejności w jakiej one występują.  Po pierwsze, na dobry początek musisz polubić swój produkt. Właściwie to musisz go pokochać. Co pomoże Ci zakochać się w swoim produkcie/usłudze? • maksymalna wiedza o nim/niej •

Czytaj więcej

Niewygodne stwierdzenia i pytania od klienta

Do napisania tego artykułu zainspirowała mnie rozmowa z Przedstawicielem Handlowym, którego szkolę w jednej z firm. Otóż powiedział mi on, że na jednym z ostatnich spotkań u klienta, jak przeprowadzał badanie potrzeb klienta, po jego pytaniu – „Na co powinienem zwrócić szczególną uwagę, aby był Pan zadowolony z naszej współpracy” – klient lekko się odchylił, założył rękę na rękę i

Czytaj więcej

7 punktowa zasada uzyskania bogactwa, szczęścia i wolności finansowej przez Przedstawiciela Handlowego

Jednym z celów, które mają wszyscy Przedstawiciele Handlowi jest to, aby zarabiać więcej  pieniędzy.  Jednak tylko niewielki procent z nich faktycznie osiąga wolność finansową. Większość tylko tego pragnie….. Wszyscy chcemy mieć wystarczająco dużo pieniędzy, dzięki czemu nie będziemy  się martwić o pieniądze. Jedyne pytanie brzmi: „Czy jesteś gotowy, aby to zrobić, czy nie?” Dobrą wiadomością jest to, że jest coraz

Czytaj więcej

Dla kogo pracujesz?

Ostatnio rozmawiałam ze znajomą, która właśnie założyła swoją firmę. Podczas naszej rozmowy padło takie zdanie : Bardzo Ci dziękuję, że mam Twoją książkę (otrzymała ją ode mnie kilka dni wcześniej „Badanie Potrzeb klienta czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu”), bo wiesz teraz to potrzebuję wszelkich informacji na temat sprzedaży. Czytam ją, jest tam naprawdę wiele istotnej wiedzy, która bardzo mi

Czytaj więcej

Top