Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Porady Eksperta

Jak sprzedać towar na raty klientowi, który chce go kupić, ale nie ma możliwości sfinansowania zakupu

Dzisiaj odpowiadam na  pytanie, które zadała jedna z osób obserwująca mój profil na  FB. Pytanie brzmi tak jak tytuł tego artykułu: „Jak sprzedać towar na raty klientowi, który chce go kupić, jest przekonany, ale jest w big-u i nie otrzyma pożyczki, ani nie ma na kogo wziąć rat?” Bardzo ciekawe pytanie i niestety najprawdopodobniej moja odpowiedź nie do końca spodoba

Czytaj więcej

Bo konkurencja ma taniej

Żyjemy w czasach, gdzie konkurencja praktycznie w każdej branży jest bardzo duża. Ja osobiście nie znam firmy, która byłaby jedyna w swojej branży. Być może Ty znasz. Jeżeli tak, napisz o tym do mnie, będzie to dla mnie interesująca i bardzo przydatna informacja. Tak więc skoro nie ma właściwie szans na to, aby nie mieć konkurencji w swojej branży, to

Czytaj więcej

Pytania, które pomogą Ci dowiedzieć się, co sprawia, że Twój klient dokonuje zakupu

Dzisiaj przedstawię ci 6 podstawowych czynników, które decydują o tym czy klient kupuje czy nie. Mogą to być czynniki zarówno biznesowe jak i osobiste. Jeżeli będziesz zadawał odpowiednie pytania i słuchał klienta z uwagą, wówczas dowiesz się jakie czynniki kierują tym konkretnym klientem. A jakie to są pytania ? No cóż. Dla każdego czynnika jest to inne pytanie. Czynników jest

Czytaj więcej

„Skąd wiedzieć, że klient jest kwalifikowany ?”

Jedna z moich klientek zadała mi ostatnio pytanie: „Skąd ja mam wiedzieć, że klient jest kwalifikowany ?” Odpowiem więc dzisiaj na to pytanie  na podstawie płyty Briana Tracy. Może i Tobie przyda się ta informacja 🙂 Klient kwalifikowany to taki, który: Ma rzeczywistą potrzebę. Potrzebuje tego co sprzedajesz. Wie, że Twój produkt czy usługa rozwiąże jego problem, zaspokoi jego potrzebę

Czytaj więcej

Słów kilka o wręczaniu wizytówki – część druga

2 podstawowe zasady wręczania wizytówki na spotkaniu Tak jak obiecałam w ostatnim artykule, dzisiaj część druga podstawowych informacji o wręczaniu wizytówki podczas spotkania sprzedażowego. Są 2 podstawowe zasady: Jeżeli klient zaraz na początku spotkania, lub w jego trakcie, wręczy Ci swoją wizytówkę, Ty od razu ODWDZIĘCZASZ mu się swoją wizytówką. Jego wizytówkę z uwagą czytasz, możesz coś istotnego czy też ciekawego na

Czytaj więcej

Słów kilka o wręczaniu wizytówki – część pierwsza

Witam Cię Efektywny Przedstawicielu Handlowy  Skąd wiem, że nim jesteś ? Otóż, jeżeli czytasz moje artykuły, kupiłeś moją książkę i wprowadzasz w życie informacje w nich zawarte, wówczas na 100% jesteś Efektywnym Przedstawicielem Handlowym. Być może przyszłym, być może dopiero kwalifikowanym, jednak z pewnością nim jesteś  To teraz do rzeczy, a właściwie do wizytówek. Widok, który często widzę

Czytaj więcej

Jakie są Twoje mocne strony?

„Najbardziej odpowiedzialną rzeczą jaką możesz zrobić wobec samego siebie, jest rozpoznanie potencjału silnych stron, wynikającego z Twoich talentów i znalezienie sposobu by go wykorzystać. Jednym z celów twojego życia jest odkrywanie i wykorzystywanie Twoich talentów” Marcus Buckingham Dzisiaj chcę Cię zachęcić do zrobienia rozwojowca, który pomoże Ci podnieść efektywność Twojej pracy. Zazwyczaj jest tak, że najwięcej czasu poświęcamy temu, czego

Czytaj więcej

Jak znaleźć czas na czytanie książek?

Dzisiaj będzie krótko i na temat…..czytania książek  Rozpoczynając cykl szkoleń w firmie, zawsze daję listę książek, które rekomenduję Przedstawicielom Handlowym. Zachęcam ich, aby wybrali jeden tytuł i przeczytali w danym miesiącu. Ku mojemu smutkowi, najczęściej zaczynają się narzekania i tłumaczenia dlaczego będzie to raczej niewykonalne. Jeden nie ma czasu na czytanie, drugi bardzo rzadko czyta, trzeci uważa, że skoro

Czytaj więcej

Top