Odkładanie – Decyzja
Większość z nas na pewno codziennie boryka się z tzw. odkładaniem, zwlekaniem zwanym naukowo prokrastynacją. Piszę większość z nas, ponieważ nie mogę na 100% powiedzieć, że wszyscy, którzy przeczytają ten artykuł, a więc i Ty, należą do tych osób. Jednak piszę z ogromną pewnością, że większość z nas, ponieważ ja i praktycznie wszyscy ludzie których znam właśnie z tym tematem
Sprzedaż…………………..
Sprzedaż to bardzo pojemne słowo. Sprzedajemy wszyscy i praktycznie nieustannie. Sprzedaż to sprawienie, że druga osoba kupi, zrobi, użyje tego co my mamy jej do zaoferowania. Sprzedajemy innym, sprzedajemy też sobie samemu Sprzedaż to umiejętność z którą się rodzimy. Sprzedaż to umiejętność, którą zapominamy na skutek różnych czynników zewnętrznych takich jak rodzina, społeczeństwo, znajomi, ogólne przekonania, trendy itd. Sprzedawanie to
Do czego może doprowadzić brak przygotowania do spotkania
Wielokrotnie byłam na spotkaniach z PH, którzy byli zupełnie nieprzygotowani do tych spotkań. W wyniku tego, spotkania te najczęściej były nieudane, bez podpisanej umowy, bez zbudowanej relacji, bez uzyskania ważnych i wartościowych informacji. Poniżej opiszę 5 sytuacji, które mogą wyniknąć z braku przygotowania się do spotkania. Oczywiście sytuacji, które mogą i są wynikiem braku przygotowania do spotkania jest o wiele
Jak znaleźć sposób na upierdliwego klienta.
znowu dzwoni ten upierdliwy klient już mam dość tego upierdliwego klienta jak ten klient mnie wkurza, jest taki upierdliwy Te i inne epitety słyszę co rusz z ust przedstawicieli handlowych. Przechodzi mi wtedy przez myśl taka refleksja. Czy w moim życiu zdarzyła się sytuacja, że byłam takim upierdliwym klientem? Z pewnością tak. Czy ja wtedy o sobie tak myślałam ?
JAK ZADAWAĆ WŁAŚCIWE PYTANIA?
„Oceniaj innych przez pryzmat ich pytań, nie odpowiedzi” Wolter Jeżeli chcesz sprzedać musisz zgromadzić informacje o kliencie. Jeżeli chcesz zgromadzić informacje o kliencie musisz zadawać pytania. Jeżeli chcesz zadawać właściwe pytania, musisz je przygotować. Zadawanie właściwych pytań, jest kluczem do sukcesu w sprzedaży. Zawsze tak było, chociaż nie zawsze było to aż tak ważne, tak istotne jak
Chcesz osiągać cele sprzedażowe?
Zapytałam ostatnio jednego przedstawiciela handlowego: Kiedy planujesz dzwonić do swoich klientów aby umówić się na spotkanie w przyszłym tygodniu? On odpowiedział: „nie wiem” ? Jeżeli nie planujesz swojej pracy, swojej sprzedaży, ponosisz porażkę. Dlaczego? Dlatego, że nie wiedząc kiedy i co chcesz zrobić, nie wykonujesz wcześniej w odpowiednim czasie odpowiednich czynności. Pozostawiasz efekty przypadkowi. Brian Tracy mówi: Porażka w planowaniu
SZCZĘŚLIWA 13, czyli pytania, które każdy Efektywny Przedstawiciel Handlowy zadaje sobie na koniec tygodnia
Weź kartkę papieru, długopis i odpowiedz sobie na poniższe pytania: 1. Czy jestem dumny ze swoich wyników sprzedażowych? Odpowiedz TAK lub NIE. ZAPISZ odpowiedź. Kombinowanie, szukanie wytłumaczeń, wymówek nic tu nie da. Albo czujesz, widzisz, wiesz, że jest ok, że jest tak jak zaplanowałeś, albo nie. 2. Czego nauczyłem się w ostatnim tygodniu? Skup się na tym, czego się nauczyłeś.
Jak odkryć, kto najbardziej potrzebuje rozwiązania, które ja mam w ofercie ?
Aby odpowiedzieć na to pytanie, zastanów się najpierw, co tak naprawdę wiesz. Jeżeli sprzedajesz jakąś usługę, produkt, czyli konkretne rozwiązanie dla klienta to z pewnością wiesz: Jak nazywa się ten produkt Jak nazywa się ta usługa Jaka jest tego cena Jakie ma parametry Jaki jest czas dostarczenia do klienta W jakim jest kolorze Ile waży Jak długo jest na rynku