Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Blog

Zapobiegać a nie leczyć

Zdobyć klienta jest bardzo łatwo. Trudniej jest go utrzymać na dłużej niż jedną sprzedaż. Spowodować, aby był naszym klientem na wiele miesięcy czy lat. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele. Jedną z głównych jest  – Konkurencja. Co robić, co robić. Taki czas. Taka duża konkurencja. No cóż, można: Siąść i płakać, narzekać na klientów, konkurencję, komunikację, swojego szefa, itd. Tylko

Czytaj więcej

Kolejność ma znaczenie

Jednym z problemów osób, które sprzedają, jest temat : Za ile mam sprzedać swój produkt/usługę? Spędza to sen z powiek zwłaszcza osobom, które prowadzą swój własny biznes. Najczęściej słyszę to pytanie od osób które mają jednoosobową działalność gospodarczą i świadczą usługi samodzielnie lub wytwarzają produkt samodzielnie i później go sprzedają. Pytanie to brzmi: Za ile ja mam to sprzedać ?

Czytaj więcej

7 punktowa zasada uzyskania bogactwa, szczęścia i wolności finansowej przez Przedstawiciela Handlowego

Jednym z celów, które mają wszyscy Przedstawiciele Handlowi jest to, aby zarabiać więcej  pieniędzy.  Jednak tylko niewielki procent z nich faktycznie osiąga wolność finansową. Większość tylko tego pragnie….. Wszyscy chcemy mieć wystarczająco dużo pieniędzy, dzięki czemu nie będziemy  się martwić o pieniądze. Jedyne pytanie brzmi: „Czy jesteś gotowy, aby to zrobić, czy nie?” Dobrą wiadomością jest to, że jest coraz

Czytaj więcej

Potęga listy zadań

Dlaczego ludzie nie działają? Dlaczego ludzie potrafią całymi dniami nic nie zrobić? Jak to się mówi –  Czas przecieka im przez palce. Wstaję rano, mam w planach mnóstwo rzeczy do zrobienia. Pójdę załatwię to, pójdę zrobię tamto, odpiszę na maile, zadzwonię, zrobię pranie, wykonam 5 telefonów do klientów, itd. itp.  Mija godzina za godziną, nagle jest godzina 20-ta, 21-sza ,

Czytaj więcej

Przecież ja już to mówiłem

Ty myślisz, że jak powiesz coś klientowi, raz czy drugi wytłumaczysz, to on to już wie, rozumie i pamięta.   Myślisz, że jak jest napisane w folderze, ulotce, na umowie, w katalogu, to on z pewnością to przeczytał i już wie. No to jak to jest, że PH przychodzą do mnie już po raz kolejny  na szkolenie, bądź ja jestem

Czytaj więcej

Dla kogo pracujesz?

Ostatnio rozmawiałam ze znajomą, która właśnie założyła swoją firmę. Podczas naszej rozmowy padło takie zdanie : Bardzo Ci dziękuję, że mam Twoją książkę (otrzymała ją ode mnie kilka dni wcześniej „Badanie Potrzeb klienta czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu”), bo wiesz teraz to potrzebuję wszelkich informacji na temat sprzedaży. Czytam ją, jest tam naprawdę wiele istotnej wiedzy, która bardzo mi

Czytaj więcej

Klient zawsze pamięta

Prowadziłam kiedyś szkolenie – cykl 3 miesięczny  – dla producenta i hurtowni pościeli. W pakiecie była 1 godzina coachingu dla każdego uczestnika szkolenia. W wyznaczonym terminie szef i szefowa nie mogli wziąć udziału w tym jednogodzinnym coachingu. Przez kolejne miesiące przypominałam co jakiś czas (co ok. 2 tygodnie), jednak ciągle nie mieli czasu. Więc jakiś rok po skończonym cyklu powiedziałam,

Czytaj więcej

Warto przeczytać

Już po raz trzeci przeczytałam książkę Iwony Majewskiej – Opiełki „ SPRZEDAŻ I CHARAKTER” Za każdym razem odkrywam ją na nowo. Za każdym razem utwierdzam się w przekonaniu, że jest to pozycja obowiązkowa dla każdego kto zajmuje się sprzedażą, prowadzi biznes. Jest to szczególna pozycja dla osób, które prowadzą biznes w oparciu o MLM. Dlaczego ? Ponieważ Pani Iwona sama

Czytaj więcej

Top