Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Blog

Ty też wszystko pamiętasz ?

Na nic Ci będą: ustalanie terminów, doprecyzowanie, zapisywanie na jakiś kartkach informacji, które uzyskałeś od klienta, o dostawach, ważnych dniach, o terminach, które dobrze by było, żebyś pilnował. Na nic Ci to wszystko się nie przyda, jeżeli nie zapiszesz tych informacji do kalendarza. Bez tego będą one sobie po prostu gdzieś zapisane. Jak nie zapiszesz ich w kalendarzu, znikną Ci

Czytaj więcej

Prokrastynacja – czyli jeszcze zdążę to zrobić

Jestem przekonana, że zarówno Ty, jak i wielu Twoich znajomych Przedstawicieli Handlowych, codziennie właściwie coś odkładacie. I nie mam tutaj na myśli odkładania pióra czy długopisu na biurko, nie mam na myśli odkładania wizytówki do wizytownika, nie mam też na myśli odkładania brudnego talerza do zmywarki. Mam na myśli działania, które odkładasz, chociaż wiesz, że musisz je wykonać. A jeżeli

Czytaj więcej

Słuchaj między słowami

Zawsze uważnie słuchaj i zapisuj wszelkie informacje od klienta. Ja zawsze mówię tak, że zadajemy klientowi pytanie, a on na nie odpowiada i świetnie. I to są te informacje, które są istotne, które warto zapisywać, warto wiedzieć. Zadaj klientowi pytanie i jego odpowiedź umieść w jednym z trzech pudełek. O jego doświadczeniu z danym produktem/usługą O jego firmie O nim

Czytaj więcej

10 tys. godzin

Podobno są badania, które pokazują, że jeżeli będziesz coś robił przez 10.000 godzin zostaniesz w tym mistrzem. Może tak jest, może nie. Jak kiedyś usłyszałam o tej zależności, policzyłam ilość godzin, którą przeznaczyłam na sprzedaż, na naukę sprzedaży, na obsługę klienta i faktycznie wyszło mi, że to jest dużo ponad 10.000 godzin. 10.000 godzin – Jeżeli będziesz na daną rzecz,

Czytaj więcej

Niewygodne stwierdzenia i pytania od klienta

Do napisania tego artykułu zainspirowała mnie rozmowa z Przedstawicielem Handlowym, którego szkolę w jednej z firm. Otóż powiedział mi on, że na jednym z ostatnich spotkań u klienta, jak przeprowadzał badanie potrzeb klienta, po jego pytaniu – „Na co powinienem zwrócić szczególną uwagę, aby był Pan zadowolony z naszej współpracy” – klient lekko się odchylił, założył rękę na rękę i

Czytaj więcej

Dlaczego budowanie biznesu w grupach networkingowych nie działa

Wiele jest w Polsce organizacji i grup networkingowych. Jedni je wyśmiewają, inni są na nie obrażeni, jeszcze inni przyglądają się im z boku i zastanawiają się o co w tym wszystkim chodzi. Dla nich networking nie działa. Są jednak i tacy dla których networking działa, którzy dzięki członkostwu w takich organizacjach i grupach podnoszą jakość, efektywność, opłacalność a także wielkość

Czytaj więcej

Termin goni termin

W mojej pierwszej książce „Badanie potrzeb klienta czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu” przeznaczyłam cały jeden rozdział na omówienie co to jest doprecyzowanie, jak go robić, jak i kiedy wykorzystywać zdobyte informacje, aby przynosiły korzyść zarówno Tobie jak i Twojemu klientowi. Doprecyzowywać warto zarówno informacje, które otrzymujemy od klienta jak również te, które klientowi przekazujemy. W tym artykule powiem Ci

Czytaj więcej

Jak znaleźć swojego idealnego klienta (na końcu artykułu wersja do odsłuchania)

Kto to jest idealny klient w jaki sposób go zdefiniować w jaki sposób go zdobyć, o tym pisałam już w poprzednich artykułach. Do zapoznania się z nimi zapraszam Cię na mojego bloga na stronie www.urszulabartkowska.pl Dzisiaj chciałabym powiedzieć Ci kilka słów na temat tego – jak znaleźć swojego idealnego klienta. Co zrobić, aby zwiększyć szansę zdobycia go. Ponieważ, jak już

Czytaj więcej

Top