Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Porady Eksperta

5 Zasad Pozytywnej Perswazji

Perswazja to jedna z metod negocjacji pozwalająca dojść do zgody poprzez dyskusję zainteresowanych stron nad zaistniałym problemem – tym samym otwiera drogę do jego rozwiązania. Jest również nieodzownym czynnikiem łagodzącym spory zarówno w podstawowych relacjach międzyludzkich, jak i na innych, wyższych poziomach społecznych. Perswazja nie wywołuje negatywnych skojarzeń u odbiorców, w przeciwieństwie do manipulacji. Perswazja może być oparta na argumentach

Czytaj więcej

Proszę zadzwonić za tydzień, za miesiąc, po wakacjach….

Przygotowałeś swoją listę stu. Zrobiłeś sobie herbatę. Usiadłeś wygodnie na krześle. Uśmiechnąłeś się do siebie na myśl o tym, że za 3 godziny, będziesz miał kalendarz wypełniony spotkaniami. Wybierasz numer do pierwszego potencjalnego klienta, prowadzisz z nim rozmowę i……………spotkanie umówione. Dzwonisz do kolejnego i drugie spotkanie wpisane do kalendarza. Z coraz większą radością i zaangażowaniem wykonujesz kolejne telefony. Po 3

Czytaj więcej

Narzekający Przedstawiciel Handlowy

Ponieważ szkolę Przedstawicieli Handlowych, więc spędzam z nimi dosyć dużo czasu. Rozmawiamy, dyskutujemy, wymieniamy opinie. I z żalem muszę stwierdzić, że większość Przedstawicieli Handlowych to Narzekający Przedstawiciele Handlowi. Nie da się sprzedawać, nie da się zarobić tyle ile by chcieli, nie da się pojechać na urlop itd. Narzekają, marudzą, wszystko jest źle, nic im nie idzie, wszystko się sprzysięgło przeciwko

Czytaj więcej

Twój idealny klient – Przeznaczaj czas tylko dla Swoich idealnych klientów

Dzisiaj zapoznam Cię z ostatnim, czwartym krokiem, który trzeba wykonać, aby zdobyć swojego idealnego klienta. Przeczytasz ostatni artykuł z serii artykułów o Twoim idealnym kliencie. Jeżeli nie miałeś możliwości przeczytać poprzednich, na końcu tego artykułu zamieszczę linki do wszystkich wcześniejszych. Ostatnio napisałam jak przygotować swój produkt/ usługę tak, aby spełniały potrzeby Twojego idealnego klienta. W tym artykule dowiesz się co

Czytaj więcej

Twój idealny klient – Poczyń działania marketingowe, które dotrą do Twojego idealnego klienta

To już kolejny artykuł w temacie – Twój idealny klient W poprzednim artykule pisałam o: Przygotuj swój produkt lub usługę tak, aby spełniały te potrzeby. Był to drugi krok do zdobycia swojego idealnego klienta. Dzisiaj zajmiemy się krokiem trzecim czyli: Poczyń działania marketingowe, które dotrą do Twojego idealnego klienta Masz już zdefiniowane potrzeby Twojego idealnego klienta, masz przygotowany produkt/usługę, które

Czytaj więcej

Twój Idealny Klient – Przygotuj swój produkt lub usługę tak, aby spełniały potrzeby Twojego idealnego klienta

Ostatni artykuł był na temat pierwszego kroku do zdobycia swojego idealnego klienta czyli:                       Zdefiniuj Swojego idealnego klienta, określ jego potrzeby. Dzisiaj powiem Ci kilka słów w temacie drugiego kroku do zdobycia swojego idealnego klienta: Przygotuj swój produkt lub usługę tak, aby spełniały te potrzeby. Jeżeli po wykonaniu ćwiczeń z

Czytaj więcej

Twój idealny Klient – Zdefiniuj Swojego Idealnego Klienta, określ jego potrzeby

Tak jak pisałam w poprzednim artykule, są 4 kroki, aby zdobyć swojego idealnego klienta. 1. Zdefiniuj swojego idealnego klienta, określ jego potrzeby 2. Przygotuj swój produkt lub usługę tak, aby spełniały te potrzeby 3. Poczyń działania marketingowe, które dotrą do Twojego idealnego klienta 4. Przeznaczaj czas tylko dla swoich idealnych klientów Dzisiaj porozmawiamy o kroku pierwszym. Twój idealny klient to

Czytaj więcej

TWÓJ IDEALNY KLIENT

Nigdy nie będzie tak, że każdy potencjalny klient zostanie Twoim klientem i zostanie nim na wiele lat. To jest po prostu niemożliwe. Postanowiłam napisać ten artykuł, ponieważ ostatnio dosyć często słyszę pytanie –   Gdzie i jak ja mam znaleźć klientów? Sprzedawcy, właściciele narzekają i martwią się, że jest coraz większa konkurencja, że klienci coraz częściej i więcej wybrzydzają, narzekają, marudzą,

Czytaj więcej

Top