Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Planowanie sprzedaży

Do wszystkich, którzy chcą coś zmienić w swojej pracy Przedstawiciela Handlowego

Kilka kwestii do rozważenia, do zastanowienia się, do chwili zamyślenia… a może prowokacja do działania? Znajdź dzisiaj, najpóźniej jutro pół godziny i odpowiedz sobie pisemnie na poniższe pytania. Wykonaj to ćwiczenie i przejdź do działania. Efekty Cię zaskoczą 🙂 Jak chciałbyś, żeby wyglądał Twój wynik sprzedażowy za rok ? Jak za pół roku? A za 3 miesiące ? Czego potrzebujesz,

Czytaj więcej

Ziarnko do ziarnka czy całe drzewa

Pewnie się zastanawiasz, o czym dzisiaj napiszę. Jeżeli pracujesz już jako Przedstawiciel Handlowy, to jestem pewna, że zgadłeś. Tak, dzisiaj podzielę się z Tobą moim doświadczeniem w temacie : Czy lepiej mieć kilku dużych klientów czy kilkudziesięciu albo kilkuset średnich i małych klientów. Otóż sprawa nie jest tak oczywista jak by się mogło wydawać. W pierwszej sytuacji z jednej strony,

Czytaj więcej

Po co mi kalendarz książkowy ?

Praktycznie na każdym szkoleniu lub podczas sesji doradczych słyszę to pytanie w momencie  jak zaczynam mówić o kalendarzu książkowym. I tak się zastanawiam co jest przyczyną takiego pytania ? Co kieruje osobami, które sprzedają, mają kontakt z klientem, prowadzą biznesy, często dosyć spore – że uważają, iż wszechobecna technika jest wystarczająca, aby odpowiednio zorganizować swoje zadania w czasie ? Dlaczego zadaję

Czytaj więcej

Jak planowanie sprzedaży wpływa na jej wysokość

Planować sprzedaż czy nie planować ? Po co w ogóle planować ? Jak zaplanuję i nie zrobię planu – rozczarowanie, jak zaplanuję i zrobię 2 razy więcej, to w przyszłości mogę przeszacowywać moje plany zbyt odważnie. Skąd mam wiedzieć ile sprzedam w danym dniu, tygodniu, miesiącu, roku ? Na ile zrobione plany sprzedażowe np. miesięczne, przekładają się na faktyczny obrót

Czytaj więcej

Skuteczność

Ostatnio rozmawiałam z moim znajomym, też PH ( Przedstawiciel Handlowy). Tematem naszej rozmowy była skuteczność sprzedaży. Kilka lat temu, jak mój znajomy zaczynał pracę w zawodzie PH, mówiłam mu o tym, jak ważne jest prowadzenie statystyk swojej skuteczności i badanie jej. Jak dużo informacj będzie z tego czerpał, jakim wspaniałym narzędziem stanie się to w jego ręku. Będzie to narzędzie,

Czytaj więcej

Top