Czy warto pojechać z ofertą?
Dzisiaj podpowiem Ci, jak zdecydować czy warto pojechać z ofertą do nowego klienta. Pewnie zdarzyło Ci, że Twój potencjalny, nowy klient poprosił Cię o przygotowanie oferty, a Ty zastanawiałeś się czy lepiej, efektywniej będzie pojechać do niego z tą ofertą, czy też korzystniej będzie wysłać ją mailem. Poniższy sposób pomoże Ci podjąć najlepszą dla Ciebie i Twojego nowego klienta decyzję.
Co z tą ofertą
Dzisiaj słów kilka o tym, co zrobić jak klient prosi o przygotowanie oferty i przesłanie jej mailem. Wyobraź sobie taką sytuację: Jesteś na spotkaniu, jest bardzo sympatyczna rozmowa i w odpowiednim momencie albo Ty pytasz czy przygotować ofertę albo klient prosi Cię o jej przygotowanie. I w tym momencie pada z ust klienta magiczne zaklęcie – i proszę mi ją
Prokrastynacja – czyli jeszcze zdążę to zrobić
Jestem przekonana, że zarówno Ty, jak i wielu Twoich znajomych Przedstawicieli Handlowych, codziennie właściwie coś odkładacie. I nie mam tutaj na myśli odkładania pióra czy długopisu na biurko, nie mam na myśli odkładania wizytówki do wizytownika, nie mam też na myśli odkładania brudnego talerza do zmywarki. Mam na myśli działania, które odkładasz, chociaż wiesz, że musisz je wykonać. A jeżeli
E-mail przed spotkaniem
Dzisiaj chcę napisać kilka słów o sytuacji, która PH (Przedstawicielom Handlowym) zdarza się obecnie bardzo często. O czym mówię? Otóż chodzi o e-maile, które potencjalny klient chce od Ciebie dostać zanim zgodzi się z Tobą umówić na spotkanie. To zacznijmy od początku. Z pewnością już wiele razy miałeś taką sytuację, że wykonywałeś „zimny” telefon do klienta, aby umówić się na