Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Czy jest możliwe, aby w rok podnieść swój obrót o 100% ?

Kiedy ostatni raz tego dokonałeś ?

A może to się po prostu przydarzyło i Ty nawet o tym nie wiesz ?

 

Dzisiaj dam Ci przepis jak zrobić to w 3 miesiące, a w pół roku to już na bank.

Jeżeli dzisiaj masz np. 120.000,- obrotu/miesiąc lub 360.000,-/kwartał lub 720.000/pół roku i postanowisz, że podwoisz tą kwotę, to zakładam, że od razu powiesz sobie – eeeeeeeeeee, i tak mi się nie uda, przecież to jest duża kwota. Jak ja mam to zrobić, jak pracowałem na to 2 poprzednie lata. Może pomyślisz – nie, nie da się zwiększyć tej kwoty, przecież ja już nie mam komu tego sprzedawać. A może jeszcze inna myśl przyjdzie Ci do głowy.

Niezależnie od tego czy jesteś właścicielem firmy, czy jesteś przedstawicielem handlowym (czyli też masz swój własny biznes 😊) możesz podnieść swój obrót o 100% w tak krótkim okresie czasu.

To czy to się wydarzy czy nie, zależy od tego czy:

  • przepis, który Ci podam jest sprawdzony i zadziałał chociaż kilka razy
  • na podstawie podanego przepisu opracujesz swój przepis
  • wprowadzisz wszystkie podane tu wskazówki w życie

Jeżeli chodzi o punkt, czy ten przepis jest sprawdzony – to tak, jest sprawdzony i to wielokrotnie, w kilku różnych branżach.

Jeżeli chodzi o pozostałe 2 punkty, to już wszystko w Twoich rękach.

Oczywiście jest jeszcze kilka czynników, które mogą sprawić, że nie zmieścisz się w pół roku, jednak jeżeli te 3 powyższe punkty zostaną spełnione, daję gwarancję na wzrost obrotów o 100%.

I nie mam tu na myśli wzrostu obrotu z jednoczesnym zmniejszeniem wielkości marży. O co to, to nie. To nie wchodzi w rachubę. Mogą być chwilowe wahnięcia, jednak finalnie ma być wzrost zarówno obrotu, jak i marży a co najważniejsze zysku – czyli będziesz zarabiał więcej.

Na wielkość Twoich obrotów wpływają różne czynniki.

Są to między innymi:

  • produkt – jakość
  • usługa – jakość
  • ilość klientów
  • jakość obsługi posprzedażowej
  • szybkość dostawy
  • dostępność produktów
  • Twoja dostępność
  • udział w rynku
  • produkt – wyjątkowość
  • usługa – wyjątkowość
  • lokalizacja
  • zasięg Twojego działania
  • ilość potencjalnych klientów
  • grupa docelowa Twoich klientów
  • marketing/reklama
  • produkt – ilość
  • usługa – ilość
  • konkurencyjność
  • produkt – przydatność
  • usługa – przydatność
  • czas jaki przeznaczasz na pracę
  • jakość pracy ludzi z którymi współpracujesz
  • i wiele, wiele innych…

Jest rzeczą oczywistą, że powyższe parametry zależą od tego w jakiej branży działasz, jak dużą firmą jesteś, na jakim terenie działasz, itd.

Jeżeli dzisiaj postanowisz podnieść swój obrót o 100% w ciągu roku, to najprawdopodobniej rzucisz się po prostu do bardziej wytężonej pracy. Będziesz pracował po 12 – 14 godzin, zarywał nocki, rezygnował z przyjemności i rozrywek. Zaczniesz się gorzej odżywiać, będziesz tracił relacje z rodziną i przyjaciółmi. A wszystko po to, żeby mieć za rok obrót większy o 100%.

Pytanie czy warto? Odpowiedź na to pytanie pozostawiam już Tobie…..

Drugi sposób, bardzo często stosowany, aby zwiększyć obrót to … zmniejszanie ceny.  Niestety jest to najczęstsza i NAJGORSZA droga do zwiększania obrotu. Zaczynasz wtedy stosować rabaty, upusty, promocje itp. W rezultacie Twój obrót (przy dobrych założeniach) zwiększa się, jednak marża maleje. Wielokrotnie maleje tak bardzo, że, aby zarobić tyle samo lub troszkę więcej, ponownie wymaga to od Ciebie większej ilości czasu, a niejednokrotnie wiąże się też ze zwiększonym stresem.

Pytanie  czy warto? Odpowiedź na to pytanie również pozostawiam Tobie…..

Przepis, który chcę Ci zaprezentować jest banalnie prosty i opiera się na zgoła zupełnie innym rozwiązaniu.

PRZEPIS na wzrost obrotu o 100% w okresie 3 miesiące – 6 miesięcy.

  1. Stwórz listę parametrów, które wpływają na Twój obrót – wszystkich parametrów
  2. Wybierz 5 – dla odważniejszych
  3. Wybierz 10 – dla bardziej zachowawczych
  4. Jeżeli chcesz podnieść swój obrót o 100%, to oznacza, że wystarczy iż wybrane parametry wzrosną o 20% ( w przypadku 5 parametrów) lub o 10% (w przypadku 10 parametrów)
  5. Stwórz plan jak podnieść o 20% lub 10% każdy z wybranych przez Ciebie parametrów.
  6. Wprowadź plan w życie.

UWAGA – plan MUSI być stworzony, gotowy do wprowadzenia, przed rozpoczęciem 3 – 6 miesięcznego okresu !!!

 

Jeżeli będziesz miał pytania do tego artykułu chętnie odpowiem.

Kontakt do mnie ula@firmamuzyk.pl

 

 

 

Urszula Bartkowska

Trener i coach. Praktyk sprzedaży od 19 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Oboju.

Komentarze

komentarzy

Comments are closed.

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top