Jeżeli zapytamy 100 osób – Co to jest sprzedaż ? – jestem pewna, że uzyskamy 100 różnych definicji.
I to jest bardzo dobre.
I to jest piękne, że nie ma jednej, najważniejszej, ogólnie obowiązującej definicji .
Każdy może mieć swoją.
To co jest ważne – że jak już masz swoją definicję sprzedaży – to wcielaj ją w życie.
Jeżeli nie robisz tego, to znaczy, że ona nie jest Twoja.
To znaczy, że gdzieś ją usłyszałeś, przeczytałeś, zobaczyłeś, spodobała Ci się, i pomyślałeś, że to jest ok. definicja.
Jednak w praktyce, nie udaje Ci się pracować i postępować zgodnie z nią.
Jeżeli tak się dzieje, to usiądź, i zastanów się, gdzie nie masz zgody ? Dlaczego ta definicja nie jest Twoja ? Co musisz zmienić, skorygować, żebyś faktycznie to poczuł i wprowadził swoją definicję w życie.
Dlaczego to jest ważne ?
Ponieważ dopóki będziesz działał na bazie cudzej, nie swojej definicji sprzedaży, dopóty nie będziesz autentyczny, nie będziesz przekonywujący, nie będziesz wzbudzał zaufania.
Moja definicja sprzedaży
Sprzedaż to służenie innym w taki sposób, aby pomóc im realizować ich cele, plany, marzenia, a jednocześnie czerpać z tego radość i satysfakcję życiową, zawodową i finansową 🙂
To wspólne z klientem budowanie lepszej, ciekawszej, piękniejszej i szczęśliwszej przyszłości 🙂
A jaka jest Twoja definicja sprzedaży ?
Stwórz ją, zapisz ją i działaj w zgodzie z nią 🙂
Jeżeli będziesz miał jakieś pytania w temacie tego artykułu – chętnie odpowiem.
Kontakt do mnie: ula@firmamuzyk.pl 🙂
Komentarze
Comments are closed.