Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Działanie bez myślenia jest jak strzelanie bez celowania

Bertie Charles Forbes

Każdy z nasz chciałby, aby klient zakochał się w naszym produkcie, usłudze od pierwszego wrażenia. Żeby nie mógł spać, myśląc tylko o tym, kiedy będzie mógł po raz pierwszy użyć naszego produktu lub skorzystać z naszej usługi. Żeby cała jego uwaga i zainteresowanie skupione było tylko na tym.

Czy to jest możliwe?

Czy taka miłość zdarza się jeszcze w dzisiejszych czasach ?

Z pewnością tak. I jest na to wiele dowodów. Przypomnij sobie co ostatnio tak zawróciło Ci w głowie tak, że nie mogłeś przestać o tym myśleć. Jaki produkt, jaka usługa? Może był to jakiś konkretny model Porche, może ten konkretny zegarek od Longines, może cudownie wyglądający masaż ciepłymi kamieniami, może wycieczka na piękne wybrzeże Amalfi. Może kurs nauki szybkiego czytania, który sprawi, że Twoje dziecko będzie bardziej pewne siebie w szkole, może lek, który pomoże  wyzdrowieć Twojej przyjaciółce, może owoc, którego wcześniej nie znałeś, a z którego przygotujesz pyszny deser dla bliskiej osoby. Może…..

Nie wiem co to było w Twoim przypadku, jednak wiem, że z pewnością Ty to wiesz. Być może nawet uśmiechnąłeś się w tej chwili na tę myśl. Na myśl jak cudownie będzie to mieć, a być może na myśl o tym, że już to masz, lub już tego doświadczyłeś.

I teraz zadam Ci najważniejsze pytanie:

Jak sprawić, aby klient w taki sam sposób „zakochał” się w Twoim produkcie, usłudze?

Uwaga, teraz będzie odpowiedź. Skup się i przeczytaj uważnie.

To jest możliwe tylko w jednym przypadku.

Jeżeli znasz potrzebę swojego klienta

To jest możliwe tylko wtedy, jeżeli trafisz w samo sedno tego czego on w danej chwili potrzebuje, pragnie, o czym marzy.

I nie mówię tutaj o tym, żebyś tworzył dla niego potrzebę. NIE, NIE i jeszcze raz NIE. To tworzenie potrzeby klienta to jedna wielka ściema, bzdura, kłamstwo. To robi tylko wrażenie, że klient tego potrzebuje. Jest chwilową reakcją na manipulację. Nie ma nic wspólnego z prawdziwą potrzebą Twojego klienta.

Tak więc, jeżeli chcesz, aby strzała amora, którą wystrzelisz w kierunku klienta trafiła w dziesiątkę, musisz zacząć od przygotowania profilu Twojego idealnego klienta.

Profil idealnego klienta czyli osoby lub grupy osób, mającej jakiś problem, który Twój i tylko Twój produkt, usługa jest wstanie rozwiązać, lub rozwiąże lepiej niż produkt lub usługa konkurencji.

Może to być również osoba lub grupa osób mająca konkretną  potrzebę czy marzenie, które Twój i tylko Twój produkt jest w stanie zaspokoić, lub zaspokoi ją w sposób lepszy niż konkurencja.

I tu dochodzimy to najważniejszego momentu. Teraz jest moment w którym zadam Ci kluczowe pytanie:

Czy Ty wiesz jaki problem może rozwiązać Twój produkt ?

Zadam Ci też drugie pytanie:

Czy Ty wiesz jaką potrzebę lub marzenie zaspokaja Twój produkt ?

Jeżeli wiesz, brawo. Jeżeli nie, to przestań czytać ten tekst i stwórz taki profil.

Kilka podstawowych wskazówek, jak przygotować taki profil, znajdziesz na moim blogu, w zakładce  – IDEALNY KLIENT  – kliknij (http://urszulabartkowska.pl/idealny-klient/)

Jeżeli będziesz miał pytania do tego artykułu chętnie na nie odpowiem!

Kontakt do mnie ula@firmamuzyk.pl

Urszula Bartkowska

Trener i coach. Praktyk sprzedaży od 19 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Oboju.

Komentarze

komentarzy

Comments are closed.

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top