Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Nigdy nie będzie tak, że każdy potencjalny klient zostanie Twoim klientem i zostanie nim na wiele lat.
To jest po prostu niemożliwe.

Postanowiłam napisać ten artykuł, ponieważ ostatnio dosyć często słyszę pytanie –   Gdzie i jak ja mam znaleźć klientów?

Sprzedawcy, właściciele narzekają i martwią się, że jest coraz większa konkurencja, że klienci coraz częściej i więcej wybrzydzają, narzekają, marudzą, a na koniec nie kupują.

Szczególnie właściciele firm jednoosobowych mają z tym duży problem. Najczęściej powodem takie stanu rzeczy są słowa, które często od nich słyszę. Bo wiesz, jak to nie lubię sprzedawać, nie lubię się tak prosić, żeby ktoś coś kupił. Przecież nie będę im tego wciskał na siłę.

W dobie Internetu i powstawania coraz większej ilości firm w każdej branży, klient jest coraz lepiej wyedukowany, ma coraz wyższe wymagania, coraz dokładniej i precyzyjniej jest w stanie określić czego chce.
Dlatego w momencie gdy nie otrzymuje  tego czego oczekiwał, tego co jest mu potrzebne, wybiera ofertę innej firmy. Jeżeli dana firma nie zaspokoi jego potrzeb skorzysta z oferty innej, która to zrobi.

Jak więc poradzić sobie z tą sytuacją ?

To proste – pozyskuj tylko SWOICH klientów 🙂

Otóż są 4 kroki aby zdobyć Swojego idealnego klienta:

  1. Zdefiniuj Swojego idealnego klienta, określ jego potrzeby
  2. Przygotuj swój produkt lub usługę tak, aby spełniały te potrzeby
  3. Poczyń działania marketingowe, które dotrą do Twojego idealnego klienta
  4. Przeznaczaj czas tylko dla Swoich idealnych klientów

I TADAM – Sukces !

Twoja skuteczność wystrzeli do góry z zawrotną prędkością 🙂

W kolejnych artykułach omówię szczegółowo wszystkie 4 kroki:

Zdefiniuj Swojego Idealnego Klienta, określ jego potrzeby

Przygotuj swój produkt lub usługę tak, aby spełniały potrzeby Twojego idealnego klienta

Poczyń działania marketingowe, które dotrą do Twojego idealnego klienta

Przeznaczaj czas tylko dla Swoich idealnych klientów

 

Urszula Bartkowska

Trener i coach. Praktyk sprzedaży od 19 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Oboju.

Komentarze

komentarzy

Comments are closed.

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top