Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Twój Idealny Klient – Przygotuj swój produkt lub usługę tak, aby spełniały potrzeby Twojego idealnego klienta

Ostatni artykuł był na temat pierwszego kroku do zdobycia swojego idealnego klienta czyli:                       Zdefiniuj Swojego idealnego klienta, określ jego potrzeby.

Dzisiaj powiem Ci kilka słów w temacie drugiego kroku do zdobycia swojego idealnego klienta: Przygotuj swój produkt lub usługę tak, aby spełniały te potrzeby.

Jeżeli po wykonaniu ćwiczeń z poprzedniego artykułu obraz potrzeb Twojego idealnego klienta jest już dla Ciebie jasny i klarowny, to teraz musisz sprawić, aby Twój produkt/usługa spełniał te oczekiwania.

Proponuję Ci wykonać takie ćwiczenie. Weź kartkę papieru. Przeczytaj kolejne zdanie i napisz na górze kartki pytanie, które wyłoni się u Ciebie po przeczytaniu poniższego zdania.

Jeżeli np. wiesz, że Twój klient oczekuje terminowych dostaw max. do 24 godzin a Ty wiesz, że obecnie dostawy Twoich produktów nie są terminowe napisz na górze kartki:

Co mogę zrobić aby dostawy moich produktów były terminowe i docierały do mojego idealnego klienta max. do 24 godzin?

Następnie, jak już zapisałeś na górze kartki to pytanie, wypisz poniżej co najmniej 20 pomysłów jak możesz to zrobić, jak możesz to osiągnąć. Pamiętaj, że muszą to być rzeczy, działania, które są zależne od Ciebie. Może być tak, że ktoś Ci w tym pomoże, ale nie może być pomysłu – Musi świecić słońce przez kolejne 3 miesiące non stop. Oczywiście jako pomysł możesz coś takiego wpisać, jednak wtedy na nowej kartce zapisz: : Co mogę zrobić aby przez kolejne 3 miesiące słońce świeciło non stop

Ćwiczenie nie spełni swojej roli jak napiszesz 19 lub mniej, Może być więcej niż 20 pomysłów i rozwiązań, jednak ani jednego mniej. Pamiętaj, to ważne – co najmniej 20.

Następnie wybierz 5 tych, które uważasz za najciekawsze rozwiązania, lub które możesz i chcesz wdrożyć w życie już.

Następnie z tych 5-ciu wybierz 3 i następnie z tych 3 wybierz jedno.

A teraz pomyśl co najmniejszego możesz w tym temacie zrobić już dziś, zrobić już teraz. I zrób to. Przez kolejne dni rób kolejne mniejsze i większe kroki związane z realizacją tego wybranego pomysłu. Jak już go zrealizujesz, zobacz co się zadziało i jeżeli będzie trzeba jeszcze coś zmienić, zacznij w ten sam sposób wprowadzać jeden z pozostałych pomysłów z trójki.

Możesz również po każdym wprowadzonym pomyśle robić to ćwiczenie od początku i obserwować co się zmienia

Podam jeszcze kilka przykładów co można napisać na górze kartki:

  • Co mogę zrobić aby moje produkty ładniej pachniały?
  • Co mogę zrobić aby usprawnić serwis u siebie w firmie?
  • Co mogę zrobić aby moi klienci zawsze otrzymywali od mojej firmy prezenty urodzinowe?
  • Co mogę zrobić aby moje produkty miały bardziej kolorowe opakowania?
  • Co mogę zrobić, aby mój produkt był bardziej praktyczny?
  • Itd., itp….

 

A teraz do pracy i powodzenia

W następnym artykule dowiesz się – Jakie działania marketingowe musisz poczynić i w jaki sposób, aby dotarły one do Twojego idealnego klienta

Zamieszczam linki do całego cyklu:

TWÓJ IDEALNY KLIENT

Zdefiniuj Swojego Idealnego Klienta, określ jego potrzeby

Poczyń działania marketingowe, które dotrą do Twojego idealnego klienta

Przeznaczaj czas tylko dla Swoich idealnych klientów

 

Urszula Bartkowska

Trener i coach. Praktyk sprzedaży od 19 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Oboju.

Komentarze

komentarzy

Comments are closed.

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top