Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Wymagający klient

Trudny klient nie istnieje

Jak przeczytałeś ten tytuł mogłeś pomyśleć 3 rzeczy: Co ta baba gada ? Jest mnóstwo trudnych klientów Fakt, zgadzam się z tym Hmmm…. ciekawe, moje doświadczenia są inne. Chętnie przeczytam, może dowiem się czegoś nowego. Cokolwiek pomyślałeś, masz rację. Cokolwiek pomyślałeś, jest odbiciem Twoich przekonań. Ponieważ, najprościej mówiąc,  przekonania wypływają z naszych doświadczeń, więc masz rację. Widocznie dotychczas takie miałeś

Czytaj więcej

Ach, znowu ten marudzący klient!

Ostatnio coraz częściej słyszę od przedstawicieli handlowych, że mają tyle pracy, tyle różnych obowiązków, a tu jeszcze klienci stają się coraz bardziej marudni, roszczeniowi, zawracający głowę z byle powodu. Może i tak jest. Jednak chcę abyś popatrzył na to z innej strony, a może nawet kilku innych stron. Zadajmy sobie pytanie dlaczego tak się dzieje? Co jest powodem, że klienci

Czytaj więcej

Top