Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Aby odpowiedzieć na to pytanie, zastanów się najpierw, co tak naprawdę wiesz.

Jeżeli sprzedajesz jakąś usługę, produkt, czyli konkretne rozwiązanie dla klienta to z pewnością wiesz:

  • Jak nazywa się ten produkt
  • Jak nazywa się ta usługa
  • Jaka jest tego cena
  • Jakie ma parametry
  • Jaki jest czas dostarczenia do klienta
  • W jakim jest kolorze
  • Ile waży
  • Jak długo jest na rynku
  • Kto jeszcze sprzedaje ten produkt
  • Kto jeszcze oferuje tą usługę
  • Itd., itp.

Są to podstawowe informacje o Twoim produkcie/usłudze. Wszystkie te powyższe informacje posiadasz. Jeżeli zorientowałeś się teraz , że nie posiadasz tych podstawowych informacji, to najpierw uzupełnij te informacje, bo bez tego będzie Ci bardzo ciężko odkryć, kto potrzebuje Twojego rozwiązania.

Zakładam, że posiadasz te informacje.  Czego jeszcze potrzebujesz ?

Potrzebujesz znać również odpowiedzi na pytania:

  • W czym może pomóc Twój produkt/usługa?
  • Jakie problemy można rozwiązać dzięki Twojemu produktowi/usłudze?
  • Jakie potrzeby jest w stanie zaspokoić Twój produkt/usługa?

PRZYKŁAD

System do wysyłania e-maili

Problemy do rozwiązania:

Twój potencjalny klient wysyła dziennie ok. 200 e-maili. Robi to ręcznie, jak to się mówi „na piechotę”. Zajmuje mu to ok.2 godz. dziennie. Te zaoszczędzone 2 godz. mógłby przeznaczyć na zdobywanie nowych klientów.

Jakie jest rozwiązanie:

Twój produkt zaoszczędza czas i pomaga zarabiać pieniądze

ROZWOJOWIEC

  1. Wypisz wszystkie podstawowe informacje o Twoim produkcie/usłudze
  2. Następnie napisz jak najwięcej odpowiedzi na pytania:
    W czym może pomóc Mój produkt/usługa?
    Jakie problemy można rozwiązać dzięki Mojemu produktowi/usłudze?
    Jakie potrzeby jest w stanie zaspokoić Mój produkt/usługa?
  3. Teraz wypisz wszystkie branże, gdzie powyższe rozwiązania są potrzebne i oczekiwane
  4. Zadzwoń do tych firm, umów się na spotkanie i przedstaw w jaki sposób Twój produkt/usługa pomoże Twojemu klientowi

 

Jeżeli będziesz miał pytania w temacie tego artykułu, chętnie odpowiem – napisz na adres ula@firmamuzyk.pl

 

Urszula Bartkowska

Trener i coach. Praktyk sprzedaży od 19 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Oboju.

Komentarze

komentarzy

Comments are closed.

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top