Jak sprawić, abyś miał dobry, udany dzień w sprzedaży.
Abyś kładąc się wieczorem spać wiedział, czuł, widział, że mijający dzień był wart, aby go przeżyć.
Dał radość, szczęście, satysfakcję.
* Wstań najpóźniej o 6.00
* Pomódl się, pomedytuj lub po prostu pomyśl co dobrego zrobisz w tym dniu
* Zjedz smaczne i zdrowe śniadanie
* Przeczytaj co najmniej 15 minut książki w temacie sprzedaży lub rozwoju osobistego, może to być również Pismo Święte, może to być również o. Adam Szustak lub mnich buddyjski Ajahn Brahm, lub posłuchaj motywującego filmu Na YouTub’ie.
* Poćwicz co najmniej 10 minut
* Przeczytaj kartkę ze swoją misją, swoimi celami i wartościami
* Rozpocznij pracę z entuzjazmem i uśmiechem
* Wykonaj co najmniej 5 tel., aby umówić spotkanie z klientami
* Przeprowadź co najmniej 3 spotkania z klientami zarówno potencjalnymi jak i tymi, którzy są już nimi od jakiegoś czasu
* Cały czas skupiaj się na tym, aby pomóc innym osiągnąć ich cele, spełniać ich oczekiwania, rozwiązać ich problemy
* Przyjmuj pozytywnie z radością i wdzięcznością zarówno pochwały jak i konstruktywną krytykę
* Zjedz smaczny i zdrowy obiad
* Dostarcz wszystkim osobom obiecane informacje (maile, telefony, oferty, itp.)
* Wprowadź informacje do raportów lub innych narzędzi mierzących Twoją skuteczność
* Czas między pracą a snem przeznacz na relaks, hobby, czas z rodziną, przyjaciółmi
* Zjedz smaczną i zdrową kolację
* Przygotuj się do kolejnego dnia, zrób plan działania
* Podziękuj za to co dobrego wydarzyło się w ciągu dnia
* Zapytaj siebie, jakich trzech rzeczy się dziś nauczyłeś i jakie korzyści będziesz mieć z tego w przyszłości
* Połóż się spać najpóźniej o 23.00
Następnego dnia powtórz czynności
Następnego dnia powtórz czynności
Następnego dnia powtórz czynności
Itd.
Dobre dni się tworzy i przeżywa. To nie jest tak, że one po prostu są. Twórz je dzień za dniem, tydzień za tygodniem, miesiąc za miesiącem, rok za rokiem.
Jeżeli nie do końca pasuje Ci mój przykład dobrego dnia, stwórz swój. To przecież Twoje życie 🙂
Jeżeli będziesz miał jakieś pytania w temacie tego artykułu, chętnie odpowiem. Napisz na adres: ula@firmamuzyk.pl
Komentarze
Comments are closed.