Sprzedaż to bardzo pojemne słowo.
Sprzedajemy wszyscy i praktycznie nieustannie.
Sprzedaż to sprawienie, że druga osoba kupi, zrobi, użyje tego co my mamy jej do zaoferowania.
Sprzedajemy innym, sprzedajemy też sobie samemu
Sprzedaż to umiejętność z którą się rodzimy.
Sprzedaż to umiejętność, którą zapominamy na skutek różnych czynników zewnętrznych takich jak rodzina, społeczeństwo, znajomi, ogólne przekonania, trendy itd.
Sprzedawanie to świetna zabawa.
Sprzedaż można kochać – można ją nienawidzić.
Sprzedając uczysz się jak różni są ludzie.
Sprzedając uczysz się jak podobni są ludzie.
Sprzedaż może Cię nauczyć wielu umiejętności: komunikacji, planowania, budowania relacji, punktualności, odpowiedzialności, excela, wystąpień publicznych, topografii miasta, itd.
Sprzedając uczysz się jak prowadzić swoją firmę, ba, Ty ją już prowadzisz.
Sprzedaż może być hurtowa, detaliczna, bezpośrednia, internetowa, B2B, B2C.
Sprzedawać można szukając klienta.
Sprzedawać można klientowi który szuka.
Sprzedawać można klientowi, który nie szuka, bo nie wie, że to czego szuka istnieje.
Sprzedaż może być relacyjna, bezpośrednia, na korzyściach, na emocjach, na strachu, na wcisk.
Sprzedaż ma tyle stylów ile jest ludzi na świecie.
Sprzedawać można klientowi, konsumentowi, kupcowi, kontrahentowi, kupującemu, petentowi.
Sprzedajemy klientowi, klientowi docelowemu, klientowi docelowemu naszego klienta docelowego.
Sprzedaży można się nauczyć.
Sprzedaż można polubić a nawet pokochać.
Sprzedażą, tak też bywa, można się zafascynować.
Sprzedaż czasami wymaga dużej ilości pracy a czasami wymaga mądrej pracy.
Sprzedaż to zarówno praca fizyczna jak i umysłowa.
Sprzedaż przez pierwsze 3 lata to praca na maxa.
Sprzedaż pozwala zarabiać duże pieniądze.
Sprzedaż należy mierzyć, badać, monitorować.
A jak Ty dokończyłbyś zdanie zaczynające się od słowa Sprzedaż ?
Jeżeli będziesz miał jakieś pytania w temacie artykułu, chętnie odpowiem 🙂 Napisz na adres ula@firmamuzyk.pl
Komentarze
Comments are closed.