Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Praktycznie na każdym szkoleniu lub podczas sesji doradczych słyszę to pytanie w momencie  jak zaczynam mówić o kalendarzu książkowym.

I tak się zastanawiam co jest przyczyną takiego pytania ? Co kieruje osobami, które sprzedają, mają kontakt z klientem, prowadzą biznesy, często dosyć spore – że uważają, iż wszechobecna technika jest wystarczająca, aby odpowiednio zorganizować swoje zadania w czasie ?

Dlaczego zadaję to pytanie ?
Dlaczego ?
Ano dlatego – że właśnie do tego służy kalendarz książkowy !

Być może Ty też nie wiesz o czym ja mówię ?
Może Ty też, zastanawiasz się : Po co mi kalendarz książkowy ?
Ok, technika jest pomocna.
Ok, są programy, które są już tak inteligentne, że wiedzą, co i kiedy będziemy chcieli zrobić.
Ok, sama korzystam z systemu CRM i kalendarza elektronicznego 🙂  I to wszystko pięknie, ładnie.

Ale powiedz mi co zrobisz jak będą problemy z połączeniem do internetu, albo wyczerpie się bateria, lub będziesz poza zasięgiem sieci ??? i akurat w tym momencie, w tym właśnie czasie, będziesz potrzebował informacji, ktore są niezbędne  dla PH ? Jakie to informacje ?
Np. jak jedziesz na spotkanie do klienta są to: nazwa firmy, adres pod którym mieści się firma, numer telefonu do osoby z którą jesteś umówiony.
Albo inna sytuacja- będziesz potrzebował umówić ważne spotkanie, ale nie wiesz kiedy masz czas, a kiedy Twój grafik jest zajęty.
Kalendarz książkowy oczywiście ma jeszcze dodatkowe zadania, posiada wiele zalet, których nie sposób zastąpić techniką.
Aby zobaczyć potrzebne informacje nie musisz czekać aż się „odpali” komputer czy tablet, nie musisz przechodzić przez kolejne strony, podstrony, pliki, itd.. Wystarczy jeden rzut oka, aby zorientować się co jeszcze masz do zrobienia, kiedy jesteś zajęty, a kiedy masz czas wolny.

Na spotkaniach z klientem kalendarz książkowy pomaga efektywnie budować Twój profesjonalny wizerunek. W jaki sposób ? Np.: Klient widzi, że traktujesz go poważnie wpisując od razu termin waszego następnego spotkania do kalendarza lub możesz podnieść swoją wiarygodność, jeżeli klient będzie miał możliwość zobaczyć jak wypełniony spotkaniami jest Twój kalendarz.

Jaki kalendarz jest w takim razie najlepszy ?
Nie ma reguły.
Zależne  jest to od wielu czynników:
jak dużo spotkań masz dziennie, tygodniowo, miesięcznie
czy będziesz wpisywał jeszcze jakieś informacje poza informacjami dotyczącymi spotkań
czy planujesz tylko dni od poniedziałku do piątku, czy soboty i niedziele również
czy będziesz używać kalendarza tylko do planowania spotkań i zadań, czy także do notatek
itd.

Ja najbardziej ( zwłaszcza osobom, które mają więcej niż 3 spotkania w tygodniu) polecam kalendarz tygodniowy, czyli taki, który jak go otworzysz to widzisz od razu cały tydzień w poziomie , zaczynając od lewej: poniedziałek, wtorek, środa itd.
Dla osób, które mają mniej niż 3 spotkania tygodniowo, a z drugiej strony planują robić w nim też notatki lub listy spraw do załatwienia, polecam kalendarz dzienny, czyli na każdej stronie jeden dzień.

Jeżeli jeszcze nie masz kalendarza książkowego na obecny rok, to biegnij szybciutko do sklepu, bo to już ostatni dzwonek, aby się w niego zaopatrzyć 🙂
Powodzenia:)

Jeżeli będziesz miał jakieś pytania w temacie artykułu – chętnie odpowiem.
Kontakt do mnie:
ula@firmamuzyk.pl

Urszula Bartkowska

Trener i coach. Praktyk sprzedaży od 19 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Oboju.

Komentarze

komentarzy

Comments are closed.

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top