Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Dział reklamacji, to taki filtr, który utrzymuje całą firmę w zdrowiu. Jest odpowiedzialny za to, aby działała bez zarzutu. W każdym organizmie, każdej maszynie, filtr odpowiada za stan zdrowia. Jeżeli nerki nie funkcjonują, nie funkcjonuje organizm. W samochodzie, jeśli filtry są zapchane brudne, nieczyszczone, nie funkcjonuje samochód.

Dokładnie tak samo dzieje się w firmie. Jeżeli dział reklamacji nie działa, nie ma go, nie jest przeszkolony, nie umie komunikować się z klientem – firma nie działa. Nie działa tak sprawnie jak powinna, jak mogłaby działać.

Proszę sobie wyobrazić, że w Państwa firmie dział reklamacji działa super profesjonalnie. Co się wtedy dzieje? Otóż ilość klientów, którzy zostają z Państwa firmą na dłużej wzrasta niewyobrażalnie.

Chcecie Państwo, aby w Państwa firmie filtr działu reklamacji działał w taki sposób?

Jeżeli tak, rozpocznijmy współpracę.

Jedną z moim maksym jest – Ciesz się z reklamacji. Bądź wdzięczny za każdą kolejną reklamację, za każdego kolejnego niezadowolonego klienta.

Otóż, niezadowolony klient obsłużony profesjonalnie i z pełnym zainteresowaniem staje się klientem na wiele, wiele lat.

Najczęstszymi powodami dlaczego klienci są niezadowoleni z obsługi podczas reklamacji są:

  • niemiły ton głosu osoby z którą rozmawiają
  • brak szukania rozwiązań ze strony osoby przyjmującej reklamację
  • brak zainteresowania jak pomóc klientowi
  • nie słuchanie co klient mówi
  • niedotrzymywanie terminów

W mojej pracy jako Przedstawiciel Handlowy wielokrotnie musiałam ratować firmy po innych przedstawicielach handlowych. W 99% przypadków rozmowy te kończyły się sukcesem i wiele z tych firm było później moimi klientami przez wiele lat.

Jestem pewna i gwarantuję, że zainwestowany w szkolenie czas i pieniądze, zwrócą się bardzo szybko. Oprócz utrzymania klienta na dłuższy czas, będziecie Państwo mieć kilka dodatkowych korzyści. Np. zmniejszy się rotacja pracowników, inne działy zyskają czas, a więc będą bardziej efektywne, w firmie zostanie duuuuużo pieniędzy, które do tej pory wyciekały, wraz z niezadowolonymi klientami.

Moją misją jest przyczynienie się do podwyższenia poziomu sprzedaży i obsługi klienta, poprzez nieustanne dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz motywowanie i wspieranie innych do rozwoju i zmian w tym zakresie.

Jakie rozwiązania podczas szkoleń stosuję ?

To już zależy od przeprowadzonego audytu.
Każdy dział reklamacji, każda osoba na swoim stanowisku potrzebuje czegoś innego, potrzebuje podnieść swoje kompetencje w innym obszarze.

Dlatego, abym mogła stworzyć rozwiązanie, które zadziała właśnie w Państwa firmie, najpierw muszę przeprowadzić audyt pracy działu reklamacji, działu obsługi klienta, działu handlowego a może nawet pracy innych działów.

Na podstawie informacji i obserwacji podczas tego audytu, przygotowuję propozycję Cyklu Szkoleniowo – Rozwojowego. Jest to cykl szkoleniowo-rozwojowy co najmniej 3 miesięczny. Najskuteczniejsze są cykle szkoleniowo – rozwojowe trwające co najmniej rok.

W trakcie cyklu szkoleniowo-rozwojowego na bieżąco monitoruję wzrost umiejętności i efektywności osób z działu reklamacji i dostosowuję do tego program cyklu.

Na koniec cyklu szkoleniowo – rozwojowego przygotowuję raport z informacjami jakie zmiany zaszły w trakcie tego cyklu, a także nad czym jeszcze należy popracować.

Cykl szkoleniowo –rozwojowy składa się z:

1. Szkoleń teoretycznych

2. Coachingów indywidualnych

3. Indywidualnej pracy z osobą działu reklamacji podczas jej kontaktu z klientem

4. Indywidualnych spotkań doradczo – szkoleniowych

Sprawdź również moją ofertę

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top