Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

Dzisiaj słów kilka o przedstawianiu się przez telefon.

Mówi się, że nie ważne co mówię na początku dzwoniąc do klienta, ponieważ on i tak nie słucha.
Być może tak jest. Jestem nawet gotowa zgodzić się z tą opinią. Jednakże powód dlaczego klient nie słucha najczęściej leży po stronie osoby dzwoniącej.

Jak to powód?

Mówisz za szybko.

Jeżeli dzwonisz i przedstawiasz się w tempie karabinu maszynowego, to faktycznie klient jedyne na czym może się skupić to cierpliwe dotrwanie do końca tej kanonady.
Dokładnie tak samo jest w przypadku jak odbierasz telefon.
Przypomnij sobie sytuacje, gdy ktoś do Ciebie dzwonił i mówił tak szybko, że właściwie nic nie rozumiałeś i jak na końcu padało jakieś pytanie, to jedyne co mogłeś powiedzieć to: czy może Pan/Pani powtórzyć?

W momencie gdy ktoś mówi do nas szybko, za szybko, nasz mózg najpierw stara się zrozumieć, jednak po ułamku sekundy się poddaje i czeka aż będzie mógł pracować w odpowiednim tempie. No tak, bo jak Ty mówisz szybciej niż mózg rozmówcy pracuje i jest w stanie przyswoić wiedzę, to on się wyłącza.

Tak więc niezależnie od tego czy to Ty dzwonisz czy to klient dzwoni do Ciebie

ZAWSZE – mów wolno i wyraźnie.

A 3 najważniejsze słowa, które MUSISZ powiedzieć wolno i wyraźnie to Towje imię i nazwisko oraz nazwę firmy którą reprezentujesz.

 

Jeżeli będziesz mieć jakieś pytania w temacie artykułu, chętnie odpowiem.

Kontakt do mnie

ula@firmamuzyk.pl

Urszula Bartkowska

Trener i coach. Praktyk sprzedaży od 19 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Oboju.

Komentarze

komentarzy

Comments are closed.

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top