Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu urszulabartkowska.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
Zapis na newsletter

7 punktowa zasada uzyskania bogactwa, szczęścia i wolności finansowej przez Przedstawiciela Handlowego

Jednym z celów, które mają wszyscy Przedstawiciele Handlowi jest to, aby zarabiać więcej  pieniędzy.  Jednak tylko niewielki procent z nich faktycznie osiąga wolność finansową. Większość tylko tego pragnie…..

Wszyscy chcemy mieć wystarczająco dużo pieniędzy, dzięki czemu nie będziemy  się martwić o pieniądze. Jedyne pytanie brzmi: „Czy jesteś gotowy, aby to zrobić, czy nie?”
Dobrą wiadomością jest to, że jest coraz więcej Przedstawicieli Handlowych osiągających wolność finansową szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Zarabiają więcej, niż byli w stanie sobie zamarzyć jeszcze kilka lat temu. Osobiście znam kilkudziesięciu Przedstawicieli Handlowych, którzy zarabiają powyżej 10.000 na miesiąc. Kilku z nich nawet ponad 30.000,- na miesiąc. Dzięki wyznaczeniu sobie za cel osiągnięcia konkretnego dochodu oraz odpowiedniemu planowaniu swojej sprzedaży i finansów, możesz stać się jednym z nich.

Pojawia się pytanie – Czy jeżeli będziesz mieć więcej pieniędzy będziesz bardziej szczęśliwy? Może tak, może nie.

Pojawia się drugie pytanie – Czy jeżeli nie będziesz mieć więcej pieniędzy, jeżeli pozostaniesz na obecnym poziomie dochodów, będziesz bardziej szczęśliwy?  Może tak, może nie.

Jeżeli chcesz sprawdzić, jak posiadanie większych dochodów będzie służyło Tobie, czytaj dalej.

Oto zasada 7 punktów, którą możesz wprowadzić w życie, aby stać się Przedstawicielem Handlowym, który posiada wyższy dochód, jest szczęśliwy i osiągnął wolność finansową.

  1. Zacznij myśleć pozytywnie o pieniądzach

Pierwszym krokiem, abyś się wzbogacił jest zacząć myśleć pozytywnie o pieniądzach. Zarówno Twoich, jak i Twojego szefa, a co najważniejsze Twojego klienta. Jeżeli w myślach rozliczasz swojego szefa z tego, że kupił sobie nowy samochód a Tobie już rok nie dał podwyżki, to znaczy, że Twoje myśli o jego pieniądzach są negatywne. Jeżeli zastanawiasz się, czy Twojego klienta będzie stać na ofertę, którą mu przygotowałeś, to znaczy, że uważasz, że nie ma on pieniędzy i to jest negatywne myślenie o jego pieniądzach. No i w końcu, jeżeli będziesz myślał, czy zainwestować w prezent dla klienta ze swoich prywatnych pieniędzy czy nie – bo przecież to obowiązek firmy, która Cię zatrudnia – wówczas też myślisz o swoich pieniądzach negatywnie.

Negatywne myślenie o pieniądzach jest emocjonalną przeszkodą, którą trzeba wyeliminować w celu osiągnięcia wolności finansowej. Musisz wyeliminować negatywne przekonania na temat pieniędzy. Np. takie jak:

  • posiadanie większej ilości pieniędzy prowadzi do zła
  • za pieniądze nie można kupić szczęścia
  • pieniądze psują charakter
  • człowiek bogaty to człowiek chciwy
  • jak ktoś ma pieniądze to musiał zakombinować
  • itp

Kiedy zaczniesz myśleć pozytywnie o pieniądzach, będziesz przyciągać możliwości i otwierać więcej drzwi niż kiedykolwiek myślałeś, że jest możliwe.

 

  1. Napisz Twoje główne cele zawodowe na drodze do wolności finansowej

Zdecyduj co będzie Twoim celem zawodowym na najbliższy np. rok. Zdecyduj co będzie Twoim celem zawodowym na najbliższe 5 lat. Zdecyduj co będzie Twoim celem zawodowym na najbliższe 10 lat.

Zdecyduj i ZAPISZ !!!

Celem zawodowym może być określona kwota, którą chcesz zarobić, może być osiągnięcie konkretnego stanowiska, może być rozpoczęcie prowadzenia swojej firmy, może to być również podniesienie swoich kompetencji zawodowych na wyższy poziom, itp. Zapisuj swoje cele, czytaj je codziennie. Pracuj z nimi. Ustal plan drogi do zrealizowania swoich celów zawodowych i systematycznie go realizuj.

 

  1. Planuj każdy dzień pracy

Zaplanuj każdy dzień wcześniej. Najlepszy czas, aby to zrobić jest wieczór  wcześniej.
Zaplanuj każdy tydzień wcześniej. Najlepszy czas, aby to zrobić jest dzień przed rozpoczęciem kolejnego tygodnia.                                                                                                                                                  Zaplanuj każdy miesiąc wcześniej. Najlepszy czas, aby to zrobić jest ostatni dzień kończącego się miesiąca.

Samo planowanie każdego dnia, każdego tygodnia, każdego miesiąca z góry, pomoże Ci być bardziej skupionym na tym co robisz. Będziesz miał większą samokontrolę i samodyscyplinę. Twój czas będzie lepiej zaplanowany. Planując każdy dzień, tydzień, miesiąc, będziesz w stanie lepiej kontrolować swoje postępy i realizację celów.

 

  1. Wprowadź do swojej pracy zasadę koncentracji

Każdego dnia wyznacz jedno, najważniejsze zadanie, które musi być wykonane, aby Twój cel zawodowy został osiągnięty. Wyznacz je i z pełną determinacją skoncentruj się na nim. Koncentracja pomoże Ci w tym, abyś miał pewność, że co najmniej to jedno ważne dla Ciebie zadanie, zostanie wykonane. No dobra, samo się nie wykona, Ty go wykonasz, Ty go zrealizujesz.
Zasada koncentracji jest absolutnie niezbędna do osiągnięcia wolności finansowej. Nazywam ją też zasadą konsekwencji.

Czyli codziennie, konsekwentnie koncentruj się na jednym, wyznaczonym na ten dzień, zadaniu.

  1. Zainwestuj w siebie

Czytaj książki i artykuły, słuchaj audiobooków, uczestnicz w szkoleniach. Nie zastanawiaj się nad tym dlaczego Twój szef nie organizuje w firmie szkoleń. Nie czekaj na szkolenia darmowe. Znajdź takie szkolenia sprzedażowe, o komunikacji, o finansach, o zarządzaniu, które pomogą Ci zdobyć nowe umiejętności, nawyki, szerszą wiedzę w danym temacie. Znajdź też książki, audiobooki, podcasty, webinary, itp. Znajdź je i zacznij inwestować w siebie. To obecnie najlepsza inwestycja. Oczywiście pamiętaj o wprowadzaniu wiedzy w życie, bo bez tego ani rusz 😊

  1. Zadawaj sobie 2 Magiczne pytania

Po każdym spotkaniu z klientem zadaj sobie 2 magiczne pytania:

Pierwsze pytanie brzmi: „Co zrobiłem dobrze?”

A drugie pytanie brzmi: „Co bym zrobił inaczej, lepiej następnym razem?”

Mierząc skuteczność każdego spotkania, zaraz po spotkaniu, rozmowie sprzedażowej, telefonie, będziesz mógł coraz lepiej, szybciej efektywniej wykonywać swoją pracę.
Odpowiadając na pytania co zrobiłeś dobrze, a co byś zrobił inaczej następnym razem, programujesz swój umysł, aby pomógł Ci następnym razem w podobnej sytuacji.
Jeśli w kilka minut po spotkaniu zanotujesz wszystko, co robiłeś dobrze i wszystko, co możesz zrobić inaczej następnym razem, możesz podwoić i potroić prędkość, przy której będziesz się uczyć i rozwijać oraz poprawiać jakość i efektywność swojej pracy.
Poprawa jakości i efektywności pracy przyczyni się do poprawy Twoich finansów, Twoich zarobków.

  1. Bądź hojny dla innych

Ostatni punkt dotyczy bycia hojnym dla wszystkich, traktowania wszystkich, których spotykasz – jak milion dolarów. I nie chodzi tu tylko o finansową hojność. Właściwie to chodzi o całkiem inną hojność. O hojność dobrego słowa, dobrych myśli, uśmiechu, o  hojność czasu, hojność służenia. I nie mam tu na myśli tylko Twoich klientów. Mam na myśli WSZYSTKICH, których spotykasz, z którymi rozmawiasz przez telefon lub wymieniasz wiadomości tekstowe. Traktuj każdą osobę, w domu, w pracy, w codziennym życiu, jak gdyby były one najważniejszą osobą na świecie.
Prawda jest taka, że każdy uważa, że ​​on lub ona jest najważniejszą osobą na świecie. Tak więc, jeśli będziesz traktować je tak jak tego oczekują, będą one wdzięczne za uznanie i potwierdzenie tego, bardziej niż możesz sobie wyobrazić.
Jest udowodnione, że osoby hojne stają się szczęśliwszymi ludźmi i przyciągają więcej bogactwa.

Jeżeli wprowadzisz w życie chociażby jeden z powyższych punktów, w niedługim czasie zauważysz zmianę w Twoich zarobkach. Zobaczysz, o ile łatwiej i o ile więcej pieniędzy do Ciebie przychodzi. Nawet z takich stron, z których się tego zupełnie nie spodziewałeś. Klienci, którzy do tej pory targowali się o każdą przysłowiową złotówkę, będzie akceptowali Twoje ceny. Klienci, którzy zazwyczaj mieli opóźnienia w płatnościach będą wysyłali przelewy w terminie. Będziesz otrzymywał kontakty do coraz większych klientów. Będziesz podpisywał coraz większe kontrakty. Twoi klienci będą z Tobą przez wiele lat.

Oczywiście na początku będzie to wymagało od Ciebie większego zaangażowania, przeznaczenia na pracę więcej czasu, być może zainwestowania jakiejś kwoty pieniędzy. Jednak nagroda, którą w zamian otrzymasz jest tego warta.

Jaka to nagroda? Otóż, po pewnym czasie  ZACZNIESZ ZARABIAĆ WIĘCEJ PRACUJĄC MNIEJ

Czy warto? Dla mnie tak. Czy dla Ciebie będzie warto ? Nie wiem. Sprawdź 😊

Jeżeli będziesz miał jakiekolwiek pytania w temacie tego artykułu – pisz na adres: ula@firmamuzyk.pl – chętnie odpowiem 🙂

 

Urszula Bartkowska

Trener i coach. Praktyk sprzedaży od 19 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako przedstawiciel handlowy, dyrektor handlowy, trener i rekruter przedstawicieli handlowych. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie Oboju.

Komentarze

komentarzy

Comments are closed.

Zapisz się na Newsletter

Potwierdzam, że zapoznałem/am się z Polityką Prywatności, dostępną TUTAJ oraz że zostałem poinformowany/a, iż moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i poddawane profilowaniu oraz że nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy). Wiem też, że mogę w każdej chwili wycofać moją zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano, na podstawie zgody, przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę Urszuli Bartkowskiej Muzyk na następujące operacje przetwarzania moich danych osobowych obejmujących adres email oraz imię, dokonywane w celu marketingu usług własnych Urszuli Bartkowskiej Muzyk: wysyłanie mi przez email spersonalizowanych informacji marketingowych (np. newslettera, materiałów edukacyjnych, zaproszeń na wydarzenia)."

Zgadzam się na wysyłanie przez Urszulę Bartkowską Muzyk informacji handlowych na udostępniony przeze mnie adres poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Top